تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز پخش برنامه «نو نوایان» از اول محرم/ نوای مداحان نوجوان در شبکه دو سیما

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ شبکه دو سیما در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان؛ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برنامه «نو نوایان» را برای گروه سنی نوجوان تدارک دیده است.

این برنامه با محوریت استعدادیابی مداحان نوجوان، هدف های خود را تاثیر آموزه‌های زندگی اهل بیت (ع) بر سبک زندگی نوجوانان، آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با آموزه های کربلا و آموزش اصولی شیوه‌ها و راهکارهای عملی و اجرایی مداحی و مرثیه سرایی اهل بیت (ع) برگزیده است.

«نونوایان» علاوه بر بخش رقابتی از بخش های مختلفی چون «پدر، عشق، پسر» شامل روایت هایی از واقعه کربلا، حضور در حسینیه‌ها و گفتگو با پیرغلامان حسینی پیرامون بایدها و نبایدهای مداحی، تقدیم نامه، مسابقه پیامکی نشانی، کاروان، حدیث روز و ... تشکیل شده است.

شرکت کنندگان در این برنامه که در گروه سنی 10 تا 16 سال قرار دارند، طی فراخوانی تا پانزدهم شهریورماه یک دقیقه از فیلم مداحی خود را ارسال کرده اند. سپس پیشکسوتان مداحی یا همان پیرغلامان حسینی از میان فیلم های رسیده، دست به انتخاب زدند و طی آموزش‌هایی این نوجوانان در مراحل مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در نهایت افراد برگزیده معرفی می‌شوند.

شایان ذکر است؛ «نو نوایان» کاری است از گروه کودک و نوجوان با همکاری کانون مداحان استان تهران و به تهیه‌کنندگی و اجرای سید اسماعیل موسوی و امیر کیانی که در ایام محرم هر روز ساعت 19:00 روانه آنتن خواهد شد.

انتهای پیام/

ویژه برنامه شبکه دو سیما در ایام محرم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز پخش برنامه «نو نوایان» از اول محرم/ نوای مداحان نوجوان در شبکه دو سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..