تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمار آوارگان مسلمانان میانمار به 421 هزار نفر رسید

سازمان ملل در تازه‌ترین گزارش خود درباره وضعیت مسلمانان روهینگیا گزارش داد که تاکنون 421 هزار نفر از مسلمانان به کشور بنگلادش فرار کرده‌اند.

به گزارش شمانیوز: سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه اعلام کرد که شمار مسلمانان میانماری که از ترش خشونت‌های ارتش میانمار به سمت کشور بنگلادش فرار کرده‌اند به 421 هزار نفر رسیده‌است.

سازمان ملل در گزارش پیششین خود اعلام کرده بود که در پی دور جدید خشونت‎های ارتش میانمار علیه مسلمانان استان راخین (روهینگیا) 4 هزار نفر از مسلمانان روهینگیا کشته و بیش از 400 هزار از آنها نیز ار ترس جان خود به کشور بنگلادش فرار کردند و هم‌اکنون در بدترین شرایط انسانی به سر می‌برند.

گروه‌های امدادی در بنگلادش روز یکشنبه گذشته با انتشار بیانیه‌ای با توصیف شرایط بحرانی آوارگان روهینگیا در بنگلادش هشدار دادند که به علت نبود غذا، آب و پناهگاه کافی در بنگلادش شمار زیادی از آوارگان روهینگیا در معرض مرگ قرار دارند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمار آوارگان مسلمانان میانمار به 421 هزار نفر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..