تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان دومین جشنواره «رنگ صلح» تقدیر می‌شوند

برگزیدگان دومین جشنواره «رنگ صلح» تقدیر می‌شوندبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره «رنگ صلح»؛ برگزیدگان دومین جشنواره رنگ صلح در روز پایانی جشنواره (پنج‌شنبه ۳۰ شهریور) معرفی و تقدیر می‌شوند.

بهناز پورنگ، دبیر این جشنواره با اعلام این خبر گفت: جشنواره رنگ صلح، استقبال بسیار خوب هنرمندان را در برداشت. بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ اثر از سراسر ایران ارسال شد و ۱۷۰ اثر از ۱۳۰ هنرمند به جشنواره راه یافتند.

وی افزود: بیشترین شرکت‌کنندگان از استان گیلان بویژه لاهیجان و استان‌های البرز، تبریز، اصفهان، همدان و مازندران هستند.

پورنگ با بیان اینکه هدف این جشنواره به نمایش گذاشتن نقش عمیق هنر در ایجاد صلح و همبستگی بین ملل مختلف و معرفی و ارج نهادن به تلاش‌های خلاقانه هنرمندان فعال در این زمینه است، خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه گروه سنی کودکان ۷ تا ۱۲ سال، نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال و بزرگسالان (بدون محدوده سنی) برگزار شد که داوری بخش بزرگسال را منیژه صحی، امیر احدی و علی هاشمی شهرکی و داوری بخش کودک و نوجوان را ملیکا شریفی‌نیا و مسیح میرحسینی به عهده داشتند.

به گفته دبیر جشنواره رنگ صلح در مراسم پایانی، استانداران چندین استان، مدیران شبکه انجمن دوستی ایران با سایر کشو‌رها، جمعی از سفرا، آزیتا حاجیان، پریوش نظریه، ملیکا شریفی نیا، منیژه صحی، مسیح میرحسینی، هادی جمالی، بهزاد شیشه گران، علی ندایی، کمال قطب، امیر احدی، حسین محجوبی، علی هاشمی شهرکی و جمعی از اهالی رسانه از جمله مدعوین این مراسم هستند.

همچنین نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره رنگ صلح، روز پنج‌شنبه (۲۳ شهریور) با حضور نگوین هونگ تک، سفیر ویتنام، حسین محجوبی، هادی جمالی، امیراحدی، منیژه صحی، مسیح میرحسینی، فرزانه محجوبی، دکتر رضاسیدان، نایب‌رئیس انجمن دوستی با سایر کشور‌ها و رضا نیک‌پور، رئیس انجمن دوستی ایران و کشور لهستان در گالری برج میلاد تهران گشایش یافت.

نگوین هونگ‌تک، سفیر ویتنام پس از بازدید از نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره که از روز پنج‌شنبه هفته گذشته در گالری برج میلاد افتتاح شده، با اشاره به اهمیت صلح و دوستی در جهان پر خشونت کنونی، گفت: با دیدن آثار هنرمندان ایرانی که با ایده و پردازش صلح انجام شده، بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفتم، شما هنرمندانی خلاق هستید که توانسته‌اید، احساسات خود را به زیبایی در نقاشی بیان کنید.

وی با اشاره به روحیه صلح‌طلبی ایرانی‌ها تصریح کرد: از دیدن آثار هنری ایران لذت بردم؛ دوست دارم در تمام دنیا چنین نمایشگاه‌هایی درباره صلح برپا شود تا صدای صلح‌طلبی رساتر از صدای خشونت و جنگ باشد.

همچنین دکتر رضانیک‌پور، رئیس انجمن دوستی ایران و کشور لهستان، دیگر سخنران این جشنواره، خود را یکی از فرزندان دوره جنگ جهانی دوم خواند و گفت: مادرم یکی از مهاجران و پناهندگان جنگ جهانی بود که به ایران مهاجرت کرد و در ایران با پدرم آشنا شد و آن¬دو در ایران ازدواج کردند. به نظرم بهترین پیام صلح و دوستی برای من، همین ازدواج پدر و مادرم است که سوغات یک فرهنگ مشترک یعنی «جنگ‌گریزی» و «صلح‌طلبی» ایرانی و لهستانی بود و این خصلت تمام ناهمگونی‌ها را پوشش داد.

خاطرنشان می‌شود؛ مراسم پایانی دومین جشنواره رنگ صلح، ساعت 17 در گالری هنری برج میلاد تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

 

اختتامیه جشنواره رنگ صلح به زودی برگزار می شود

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان دومین جشنواره «رنگ صلح» تقدیر می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..