تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر در 41 کشور جهان

در نشست خبری همایش شیرخوارگان حسینی مطرح شد؛

برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر در 41 کشور جهانبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پانزدهمین دوره از برگزاری همایش‌ شیر خوارگان حسینی هم زمان با فرا رسیدن ماه محرم صبح امروز مورخ 28 شهریور با حضور داودی منافی دبیر مجمع جهانی علی اصغر(ع) و همچنین حیدر توکلی شاعر و مداح اهل بیت (ع) برگزار شد.

داوود منافی دبیر پانزدهمین دوره از مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی ابتدای این نشست خبر داد: امروز از مدرک دکترین مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) رونمایی خواهیم کرد این دکتری در سه بخش سه روز پیش به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است و پس از بیانات  ایشان به عنوان یک طلایه دار حرکت استقامت در مکتب شیعی به 61 زبان دنیا ترجمه خواهد شد و به نخبگان شیعه در جهان ارسال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نشست خبری امروز در کارگاه دوخت لباس حضرت علی اصغر برگزار شده است، بیان کرد: این مکان که امروز در آن هستیم کارگاه لباس دوخت شیرخوارگان است که به 41 کشور جهان ارسال می‌شود و نقطه عطف کار ما نشر کردن و یا نذر نامه‌ای مادران برای شیرخوارگان خود است.

منافی ادامه داد: این نذر نامه‌ها به چند زبان دنیا از جمله عربی، اردو، روسی، استامبولی، سواحلی و ... ترجمه شده و با 41 کشور ارسال می‌شود.

دبیر پانزدهمین دوره از مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی، افزود: لباس‌های دوخته شده به صورت دو تیکه و به رنگ سبز نمادی از سبز علوی است که به همراه سر بند صاحب زمان برای کشورهای خارجی ارسال می‌شود، همچنین ما در 77 نقطه از ایران کارگا‌ه‌های دوخت لباس شیرخوارگان را داریم که همه به همت و بودجه مردمی تولید می‌شود.

منافی گفت: لباس‌های دوخته شده به چند کشور سنگال، نیجریه، میانمار، گرجستان، تایلند، کانادا، اندونزی و دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی فرستاده خواهد شد، همچنین ما کارگاه‌های دوخت خود را در 4 کشور بحرین، عراق، ترکیه و امسال در شهر علی پور هند داریم.

دبیر پانزدهمین دوره از مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی، توضیح داد: نزدیک به 30 هزار نفر از بانوان ما به صورت نذر و داوطلبانه به کار دخت لباس‌ها می‌پردازند و همایش امسال نیز در 4 هزار مجالس حسینی در کشور برگزار می‌شود.

منافی ادامه داد: از جمله‌ طرح‌های امسال مدیریت تحقیقات استراتژیک است که به عنوان یک کار مدیریتی در مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) توسط دکتر رمضانی انجام می‌شود.

وی گفت: قدرت مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) به تازگی نمادی شده است که در جهان هنوز طلوع نکرده و ما برای رسیدن به فجر نهایی قدم‌های اولیه را برای ورود و بر افراشتن پرچم این قدرت جهانی در ادیان مختلف برداشته‌ایم.

دبیر پانزدهمین دوره از مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی، خبر داد: به همین سبب روز جمعه از اسکوف اعظم ارامنه جهان در ایران برای حضور در مجمع جهانی شیرخوارگان دعوت خواهیم کرد، همچنین در نظر داریم بعد از مراسم اربعین حسینی به همراه علمای ایران در سفری به واتیکان با اسکوف عظم کاتلویک دین مسیحیت دیداری داشته باشیم.

وی افزود: اگر پرچم مظلومی حضرت علی اصغر(ع) برداشته شود بسیاری از جنایات جهان برچیده خواهد شد.

منافی با شرح برنامه‌های مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)، عنوان کرد: از جمله برنامه‌های ما در این مجمع ورود به دیگر مذاهب جهان و همچنین دیدار با علوی‌های ترکیه است و همچنین با یاری جستن از خیرین سلامت بنا به برپایی بیمارستان خاص حضرت علی اصغر(ع) را داریم که البته باید بگویم کارهای اولیه برای بنای این ساختمان انجام شده است.

دبیر پانزدهمین دوره از مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی با بیان اینکه اولین سوگواره بین المللی حضرت علی اصغر(ع) با همکاری جامعه المصطفی العالمین  برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ما بزرگترین اجتماع شیرخوارگان در ایران را در حرم امام رضا (ع) داریم و همچنین امسال در مراسم مصلای بزرگ امام خمینی در شهر تهران میزبان آیت الله صدیقی به عنوان سخنران و همچنین مداحان آقای آینه چی و علی انسانی و 40 خانواده شهدای مدافع حرم خواهیم بود.

حاج حیدر توکل مداح و شاعر اهل بیت در پایان مراسم با رونمایی از دکترین عنوان کرد: این کار عملی حسینی است و در حسینیه برگزار شده امروزه اگر تیر سه شعبه خورد نمود آن را در تیر محبت مشخص کرده است.

وی ادامه داد: عالم باید حسینیه حضرت علی اصغر(ع) شود و اقامه عزا کند برای تهران با 14 میلیون جمعیت شاید مصلا، مهدیه و دیگر هیئت‌ها کم باشد از تهرانی با این جمعیت بیشتر انتظار می‌رود به امید آن روزی که تمام خانه‌ها هیئت علی اصغر(ع) باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر در 41 کشور جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..