تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه عکاسی "مهر ایران زمی&am

بانک ایران زمین با هدف ثبت خاطرات دانش آموزان در اولین روز بازگشایی مدارس، یک مسابقه عکاسی اینستاگرامی با نام "مهر ایران زمین" برگزار می کند.

 به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین  : علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید عکسهای خود را با محوریت «مهر و آغاز مدارس» ضمن ارسال برای آی دی تلگرام @izbank_support ، با هشتک #مهر_ایران_زمین در صفحه اجتماعی خود (اینستاگرام) به اشتراک بگذارند.
این مسابقه از یکم مهر لغایت ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.
این مسابقه ۱۰ برنده خواهد داشت. که به قید قرعه به پنج نفر از آنها یک کارت هدیه دو میلیون ریالی و پنج نفر دیگر یک کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
توجه:
تصاویری که در صفحات شخصی منتشر شده باشد نمی تواند در مسابقه شرکت کند
انتخاب برنده ها به قید قرعه خواهد بود و تعداد لایک در این مسابقه نقشی نخواهد داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه عکاسی "مهر ایران زمی&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..