تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید کارآفرینان فرانسوی از بورس تهران

هیاتی از نمایندگان شرکت های فرانسوی با مسئولان بورس تهران ملاقات کردند و با بازارسرمایه کشور و فرصت های سرمایه گذاری آشنا شدند.

به گزارش شمانیوز: امروز دوشنبه مورخ 27 شهریور1396، هیاتی عالی رتبه از نمایندگان بنگاه های فرانسوی در حوزه های تجهیزات، خدمات مالی، حقوقی، حمل و نقل و انرژی با هماهنگی انجمن فعالان کسب و کار فرانسه(MEDEF) از بورس تهران بازدید کردند.

براساس این گزارش در این رویداد که با حضور معاون رایزن اقتصادی سفارت فرانسه در ایران برگزار شد، اعضای هیات با ساختار بازار سرمایه ایران، فرصت های سرمایه گذاری و ابزارهای قابل معامله آشنا شدند و همچنین اطلاعاتی در خصوص موضوعات حقوقی مرتبط با فعالیت در بازار ایران بدست آوردند.

اعضای هیات که برنامه هایی برای حضور بنگاه های متبوعشان در اقتصاد ایران دارند، سوالاتی را در خصوص نحوه تامین مالی برخی پروژه ها از طریق بازار سرمایه و انتشار اوراق بدهی مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

شایان ذکر است مقرر گردید برای مبحث فنی، در آینده جلساتی به طور جداگانه با بنگاه های علاقه مند برای تسهیل ورود و فعالیت آنها در کشور برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید کارآفرینان فرانسوی از بورس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..