تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناجی استقلال از عراق آمد+عکس

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه توییتر «الکره العراقیه» که به انتشار اخبار و حواشی فوتبال عراق می پردازد مدعی شد باسم علی مهاجم تیم نفط جنوب این کشور در آستانه پیوستن به تیم استقلال تهران قرار دارد.

این رسانه با اشاره به حضور استقلال در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نوشت: باسم علی پیش قرارداد خود را با تیم استقلال امضا کرده است، تیمی که در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کند.

در صورت تایید این خبر از سوی مسئولان باشگاه استقلال و پیوستن باسم علی به جمع آبی پوشان، باید منتظر ماند و دید آیا این مهاجم عراقی می تواند بدترین خط حمله لیگ را از وضعیت بحرانی فعلی نجات داده و به ستاره استقلالی ها تبدیل شود؟

 ناجی استقلال از عراق آمد+عکس

انتهای پیام/

مهاجم عراقی در آستانه پیوستن به استقلال تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناجی استقلال از عراق آمد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..