تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاوانی به اختلاف با نیمار

۶۰۱۵۴۹

۹۴  بازدید

مهاجم ارگوئه‌ای پاری سن ژرمن به اختلافش با نیمار واکنش نشان داد و آن را رد کرد.

ایسنا: ‌به نقل از آس، اختلاف نیمار و کاوانی بر سر زدن ضربات پنالتی‌ و آزاد در پاری ‌سن‌ ژرمن علنی شده و به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

با وجود این که اونای امری هفته قبل اعلام کرد که مشکل نیمار و کاوانی را حل کرده اما دیدار اخیر پاری ‌سن‌ ژرمن برابر لیون چیز دیگری را نشان داد و باز هم ثابت کرد که این دو بازیکن بزرگ با هم اختلاف نظر دارند.

کاوانی قبل از آمدن نیمار، پنالتی‌ زن نخست پاری ‌سن‌ ژرمن بود این‌ در حالی است که نیمار انتظار دارد که مهاجم اروگوئه‌ای پنالتی‌ها را به او بدهد و این چیزی است که کاوانی آن را قبول ندارد.

مهاجم ارگوئه‌ای پاری ‌سن‌ ژرمن به اختلاف نظر با نیمار واکنش نشان داد و گفت‌: نمی‌دانم که چرا مردم دوست دارند که درباره چنین مسائلی صحبت کنند. چنین اختلاف‌هایی در فوتبال طبیعی است و اصلا درست نیست که آن را غیر طبیعی و عجیب تصور کنیم.

کاوانی ادامه‌ داد: برادرم به من گفت‌ که رسانه‌ها از اختلاف من و نیمار سخن به میان می‌آورند. من از طرف خودم می‌توانم بگویم که هیچ مشکلی با نیمار ندارم و این همه چیزی است که می‌توانم بر زبان آورم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاوانی به اختلاف با نیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..