تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الهلال با تمام قوا مقابل پرسپولیس

۶۰۱۵۴۷

۷۱  بازدید

الهلال عربستان بدون بازیکن مصدوم و محروم به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت.

ایسنا: ‌به نقل از الریاضیه، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار قرار است که در امارات برگزار شود. این‌ در حالی است که تکلیف دیدار برگشت هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی از آمادگی بالای این روزهای الهلال سخن به میان آورد و نوشت: البریک، الفرج و یاسر القحطانی سه بازیکن آسیب دیده الهلال هستند که هر سه قبل به شرایط بازی رسیده‌اند و آسیب‌دیدگی‌ آنها برطرف شده است.

آماده شدن این سه بازیکن قبل از دیدار حساس برابر تیم فوتبال پرسپولیس خبر بسیار خوبی برای هواداران الهلال است. این تیم عربستانی با تمام قوا برابر نماینده ایران به میدان می‌رود و به این ترتیب نه بازیکن مصدوم دارد و نه محروم.

دیدار رفت دو تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الهلال با تمام قوا مقابل پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..