تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدى رحمتى: سند بیاورید تا خداحافظى کنم!

سنگربان آبی‌های تهرانی برای چندمین بار در دوران حرفه‌ای اش تهدید به خداحافظی کرد.

آفتاب‌‌نیوز : در جریان برنامه نود این هفته سیدرضا افتخاری به عنوان مدیرعامل در استودیو حضور داشت و پس از چند دقیقه سیدمهدی رحمتی، علیرضا منصوریان و اکبر عباس ملکی رو آنتن آمدند تا در خصوص حواشی این روزهای آبی پوشان برای هواداران این تیم شفاف سازی کنند.

سید مهدی رحمتی در پاسخ به اظهارات اکبر عباس ملکی اینکه دروازه بان استقلال پس از کسب دومین گل آبی پوشان به این اقدام خندیده است اینچنین واکنش نشان داد: با ابروز من بازی شده است و اگر آقای ملکی این ادعا را اثبات کند و مدرک آن را ارائه کند من از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

این برای چندمین بار است که کاپیتان استقلال تهران در رسانه‌ها مطرح کرد که  از فوتبال خداحافظی می‌کند. او در اواسط فصل قبلی هم بنابر مسائل مالی ابی‌ها قصد داشت از فوتبال خداحافظی کند.

منبع‌: ایلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدى رحمتى: سند بیاورید تا خداحافظى کنم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..