تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ با قاطعیت درباره کره‌شمالی سخنرانی می‌کند

یک مسئول در کاخ سفید گفت ترامپ در مجمع عمومی با قاطعیت درباره کره‌شمالی سخنرانی می‌کند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یک مسئول در کاخ سفید گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در اولین سخنرانی خود در سازمان ملل متحد با قاطعیت درباره تهدیدی که از جانب کره شمالی وجود دارد صحبت و از کشورهای حامی پیونگ یانگ انتقاد خواهد کرد.   

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک ، این مسئول کاخ سفید در خصوص اظهاراتی که ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان خواهد کرد به خبرنگاران گفت :« او با لحنی قاطع درباره خطر کره شمالی و تهدیدی که علیه همه کشورهای این منطقه وجود دارد صحبت خواهد کرد.»   

وی افزود :« او درباره طرفهایی که حکومت کره شمالی را توانمند می کنند نیز سخن خواهد گفت.»  

این مسئول که خواست نامش فاش نشود منظور از این جمله را مشخص نکرد اما احتمالا به چین اشاره می کند که ترامپ از بی تحرکی چین برای مهار بلندپروازیهای کیم جونگ اون رهبر کره شمالی احساس نا امیدی می کند.  

آزمایشهای هسته ای و موشکی که کره شمالی انجام داده تنشهایی را در جهان به وجود آورده است.  

کاخ سفید اعلام کرد ترامپ دوشنبه با شی جینپینگ رئیس جمهور چین گفتگو کرد و به ادامه فشار بر کره شمالی از طریق اجرای قطعنامه های سازمان ملل متحد متعهد شد.  

پیش بینی می شود ترامپ روز سه شنبه در سخنرانی خود از ایران نیز انتقاد کند.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ با قاطعیت درباره کره‌شمالی سخنرانی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..