تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج بعلاوه یک و ایران فردا درباره اجرای برجام گفتگو می کنند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سایت اتحادیه اروپا گزارش داد نشستی در سطح وزرا بین سه کشور اروپایی بعلاوه سه و ایران بیستم سپتامبر (29 شهریور) درباره اجرای برنامه جامع اقدام مشترک در نیویورک برگزار می شود.

پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا گزارش داد این نشست به ریاست فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و با حضور وزرای امور خارجه چین، فرانسه، آلمان، روسیه ، انگلیس ، آمریکا و ایران برگزار می شود.

پیش از نشست وزرای امور خارجه کشورهای مذکور، نشست مدیران سیاسی سه کشور اروپایی بعلاوه سه و ایران در نوزدهم سپتامبر (28 شهریور) در نیویورک به ریاست هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج بعلاوه یک و ایران فردا درباره اجرای برجام گفتگو می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..