تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح اولین پایگاه نظامی آمریکا در اسرائیل

نخستین پایگاه دائمی نظامیان آمریکایی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین روز دوشنبه افتتاح شد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری دهیل، این پایگاه میزبان ده‌ها تن از نظامیان آمریکایی بوده و یک سامانه دفاع موشکی در آن استقرار یافته است.

افتتاح اولین پایگاه نظامی آمریکا در اسرائیل

«زویکا هایمویچ» سرتیپ نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: قرار بر ایجاد تغییرات عملیاتی همچون تمرین و رزمایش نیست و به این پایگاه به طور عمده به عنوان تلاشی مشترک برای تقویت ظرفیت‌های دفاعی نظاره می‌شود.

دهیل تاکید می‌کند که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) همچنین تاسیسات مستقلی را در صحرای نگب اداره می‌کند که تنها برای شناسایی حمله‌های موشکی احتمالی به کار گرفته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح اولین پایگاه نظامی آمریکا در اسرائیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..