تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخارآفرینی ۱۰ نخبه قرآنی مازندران در مسابقات کشوری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ۴۶ مازندرانی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بودند، افزود: قاریان مازندرانی در این دوره از رقابت‌ها حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی گفت:: سیدرضا کاظمی از شهرستان آمل در رشته حفظ و معارف احادیث رتبه نخست، پیمان ایازی از شهرستان قائم شهر در رشته حفظ کل رتبه ممتاز و محمد لائینی از شهرستان نکا در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم رتبه ممتاز را کسب کردند.

حیدری جناسمی با بیان اینکه گروه نسیم رحمت از شهرستان بابلسر در رشته مدیحه سرایی رتبه دوم مسابقات قرآنی را کسب کردند، ادامه داد: سیده عاطفه هاشم‌ورزی، نرجس رجب‌نژاد، معصومه ابدی، زهرا پورطهماسب و زهره چالی‌ملکشاه اعضای گروه نسیم رحمت بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: حکیمه نصیری از شهرستان بهشهر در رشته حفظ کل حائز رتبه نخست و حکیمه یوسفی در رشته حفظ و معارف موضوعی قرآن‌کریم شایسته تقدیر شدند.

چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در ارومیه برگزار شده بود.

انتهای پیام/ک

درخشش قاریان مازندرانی در چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخارآفرینی ۱۰ نخبه قرآنی مازندران در مسابقات کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..