تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر تجهیز هنرستان‌ها بر روند استقبال دانش آموزان از رشته‌های فنی و حرفه‌ای

بطحایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تاثیر تجهیز هنرستان‌ها بر روند استقبال دانش‌‌آموزانسید محمد بطحا‌یی وزیر آموزش و پرورش در  گفت‌ و‌ گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توسعه هنرستان‌ها در کشور اظهار کرد: مهم ترین مسئله‌ای که در توسعه هنرستان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد موضوع امکانات و تجهیزات است.

وی افزود: استقبال دانش‌آموزان از هنرستان‌ها از سال‌های پیش به مسئله امکانات وابسته بوده و هر چه امکانات افزایش یابد می‌توان توسعه هنرستان‌ها را بیشتر مورد توجه قرار داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در برنامه ششم توسعه به آموزش‌های مهارتی و تجهیز هنرستان‌ها توجه شده است و با توسعه بیشتر از نظر کمی و کیفی می‌توان دانش‌آموزان بیشتری را به سمت آموزش‌های مهارتی سوق داد.

بودجه‌ سال 96  برای تجهیز هنرستا‌ن‌ها

بطحا‌یی با اشاره به اینکه در سال 96 بودجه‌ای برای تجهیز هنرستا‌ن‌ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: امیدواریم روند تخصیص اعتبارات به طور کامل انجام شود تا از نظر مجهز کردن مراکز آموزشی مشکلی نداشته باشیم البته این تخصیص اعتبارات به وضعیت خزانه بستگی دارد؛ در تلاش هستیم تا حد امکان بیشترین تخصیص را از خزانه دریافت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: یکی از مشکلات اصلی در هنرستان‌ها کیفیت آموزشی است که تجهیز هنرستان‌ها در این مسئله اثر گذار هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر تجهیز هنرستان‌ها بر روند استقبال دانش آموزان از رشته‌های فنی و حرفه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..