تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین مسابقه بزرگ قرآنی در کرمان در کرمان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان از برگزاری دومین مسابقه بزرگ قرآنی با محوریت سوره واقعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سید حمید رضا توحیدی، مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان دیروز دوشنبه، 27 شهریور گفت: دومین مسابقه بزرگ قرآنی با محوریت سوره واقعه بعد از ماه صفر برگزار می‌شود.
وی افزود: یکصد و پنجاه میلیون ریال جایزه نقدی و غیر نقدی برای برندگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود، اولین مسابقه با محوریت حفظ سوره یاسین با عنوان قلب قرآن با شرکت بیش از ۲۵۰۰ نفر تابستان امسال در کرمان برگزار شد.
منبع: روابط عمومی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین مسابقه بزرگ قرآنی در کرمان در کرمان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..