تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیاری از اندیشمندان غربی در حال گرایش به اسلام هستند

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هم‌اکنون فرهنگ این انقلاب در کشورهای مختلف در حال تبلور و تجلی است و گام به گام اهداف این انقلاب در کشورهای دیگر در حال مطرح شدن است و بسیاری از اندیشمندان غربی در حال گرایش به اسلام هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز دوشنبه، 27 شهریور در همایش حماسه‌سازان بصیرت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمان در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: نگاه به روحانیت یک نقش هزار ساله است و آنچه که اسلام را حفظ کرده، نقشی است که روحانیت به درستی ایفا کرده‌اند.
وی افزود: تجلی حرکت روحانیت در 10 قرن، حرکت امام در سال 41 و پیروزی و ادامه این حرکت است و در دوران دفاع مقدس هم به تناسب جمعیت، بیشترین شهید از میان روحانیت بوده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: شرایط حاضر انقلاب، بسیار حساس است و دلیل آن هم عبور از مرزهای کشور است و هم‌اکنون فرهنگ این انقلاب در کشورهای مختلف در حال تبلور و تجلی است و گام به گام اهداف این انقلاب در کشورهای دیگر در حال مطرح شدن است و بسیاری از اندیشمندان غربی در حال گرایش به اسلام هستند.
ابوحمزه افزود: نگاهی که اکنون در دنیا وجود دارد، تقابل دو اندیشه  اسلام علوی و دیدگاه سرمایه‌داری است و همه مسائل همچون آزادی، هسته‌ای و سایر موضوعاتی که مطرح است روبنایی هستند و موضوع اصلی نیست.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نگاه و اندیشه غربی‌ها را برگرفته از سه نکته ثروت، قدرت و لذت دانست و اظهارکرد: برخی افراد جنبه‌های فردی اسلام را رعایت می‌کنند اما در جنبه‌های اجتماعی به ولایت فقیه و ... قائل نیستند به‌همین دلیل وقتی بحث برخورد با مفاسد اقتصادی توسط مقام ولایت مطرح می‌شود، آنها برخورد قوی با این مسأله نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه این افراد به دنبال ثروت، قدرت و لذت هستند و در مقابل این افراد، تفکر رهبری عقلانیت، معنویت و عدالت است، عنوان کرد: برخی بیان می‌کنند ما می‌توانیم با غرب به نتیجه برسیم، این تفکر اشتباه است زیرا تقابل ما ریشه‌ای است.
ابوحمزه به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: عبرت‌های عاشورا مهمترین بخش بیانات ایشان است و باید در این دهه به آن پرداخته شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیاری از اندیشمندان غربی در حال گرایش به اسلام هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..