تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری مرزبانی و دستگاه دیپلماسی برای بازگشت سرباز ربوده شده

به گزارش مشرق، سردار  قاسم رضایی افزود: براساس پیگیری های مستمر مرزبانی نیروی انتظامی و همچنین رایزنی های دیپلماسی سفیر ایران در پاکستان، مسئولان محلی و وزارت امور خارجه، سعید براتی سرباز ربوده شده سیستان و بلوچستانی زنده است و همچنان به دنبال بازگرداندن وی به کشور هستیم.

وی به نشست ها سفیر ایران در پاکستان با دادستان کل این کشور برای بازگشت سرباز مزبور به کشور اشاره و تصریح کرد: امیدوارم با رایزنی های انجام شده که موثر نیز بوده  سعید براتی  سالم به آغوش خانواده اش بازگردد.

اوایل اردیبهشت ۹۶، ۱۲ نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی در منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان از داخل خاک پاکستان مورد حمله تروریست ها قرار گرفتند که در این حادثه ۹ نفر از مرزبانان به شهادت رسیده و همچنین یکی از سربازان وظیفه به نام  سعید براتی ربوده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری مرزبانی و دستگاه دیپلماسی برای بازگشت سرباز ربوده شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..