تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر دفاع انگلیس وارد کردستان عراق شد

 «مایکل فالن» وزیر دفاع انگلیس شامگاه دوشنبه پس از دیدار با مقامات عراقی در بغداد وارد اربیل در اقلیم کردستان عراق شد و مورد استقبال «نیچروان بارزانی» نخست وزیر دولت اقلیم کردستان عراق قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، براساس منابع رسمی فالن بلافاصله با نیچروان بارزانی تشکیل جلسه داد و قرار است با مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق نیز دیدار کند.

محور اصلی گفت وگوها در این دیدار موضوع همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق خواهد بود.

دولت انگلیس بطور رسمی اعلام کرده است که موافق برگزاری همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق نیست و برگزاری آن باعث تضعیف روند مبارزه با داعش در عراق خواهد شد.

منابع نزدیک به سفارت انگلیس اعلام کردند، مایکل فالن در دیدار با بارزانی رسما از وی خواهد خواست همه پرسی را به تعویق بیاندازد.

مسعود بارزانی پس از توافق با شماری از احزاب کرد عراقی اصرار دارد به رغم مخالفت های گسترده داخلی و خارجی همه پرسی در 25 سپتامبر برابر با سوم‌مهرماه سال جاری برگزار گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر دفاع انگلیس وارد کردستان عراق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..