تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر بی ام و در مورد پیکاپ مرسدس بنز چیست؟

سجاد حیدری
نویسنده

بدون شک خودروی پیکاپ مرسدس بنز X کلاس می‌تواند یکی از بهترین و زیباترین خودروهای پیکاپ اروپایی در صنعت خودروسازی باشد که اعتبار برند "مرسدس بنز" و همچنین امکانات نصب شده بر روی آن در کنار ظاهر زیبا، شرایط آسانی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد تا به دیگر خودروهای پیکاپ فکر نکنند، اما در این میان رقیب اصلی مرسدس بنز یعنی BMW نظر دیگری دارد که در ادامه به صحبت‌های "Hendrik von Kunheim" معاون فروش بخش آسیا و آفریقای جنوبی BMW توجه خواهیم داشت که نظرات شخصی خود را در رابطه با مرسدس بنز X کلاس اعلام کرده است.
خودروی پیکاپ X کلاس به عنوان یکی از محصولات مرسدس بنز، از دید ما تاحدودی ناخوشایند است، زیرا همه انتظار داشتند که این خودرو قدری جدی‌تر باشد و درست همانند محصولات مرسدس بنز از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار باشد. من این ماشین را در نمایشگاه ژنو دیدم و واقعا نا امید شدم، زیرا مهندسان و طراحان مرسدس بنز X کلاس می‌توانستند بهتر عمل کنند و یک خودروی پیکاپ فوق العاده تولید کنند، اما این خودرو می‌تواند یک شکست و پروژه ناامید کننده از سوی کمپانی خودروسازی مرسدس بنز و طراحان آن باشد.
در ادامه وی افزود: من معتقد هستم که شرکت ما می‌تواند نقش مهمی برای تحقق این هدف داشته باشد و تبدیل به یکی از بازیگران اصلی در این سگمنت شود، اما این مسئله زمانی مهم می‌شود که بازارهای جهانی تصمیم به خرید بیشتر ماشین‌های پیکاپ داشته باشند و از خرید ماشین‌های شاسی بلند منصرف شوند. هرچند کمپانی خودروسازی BMW به مدت 3 سال در کشور استرالیا با تولید ماشین‌های وانت فعالیت داشته است.
درحالی که شرکت خودروسازی مرسدس بنز برای تولید X کلاس از پلتفرم نیسان "ناوارا" استفاده کرده است، کمپانی خودروسازی BMW اعلام کرده است که اگر زمانی قصد تولید یک خودروی پیکاپ داشته باشد، از پلتفرم داخلی شرکت خود استفاده خواهد کرد که در این زمینه قابلیت دریافت پیشرانه‌های بیشتری خواهد داشت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر بی ام و در مورد پیکاپ مرسدس بنز چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..