تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا M Power موتور چهار سیلندر خواهد ساخت؟

سجاد حیدری
نویسنده

بخش پرفورمنس M از کمپانی خودروسازی BMW اعلام می‌کند که این شرکت به هیچ وجه از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژر حتی با عملکرد بالا بر روی محصولات خود استفاده نخواهد کرد، مگر اینکه راه حلی برای استفاده از سیستم‌های محرک هیبریدی و یا مبتنی بر الکتریسیته بر روی محصولات خود پیدا کند تا در آن زمان پیشرانه چهار سیلندر را بکار گیرد.
مدیر بخش M از شرکت خودروسازی BMW در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد: ما همچنان به استفاده از پیشرانه‌های شش سیلندر بر روی محصولات مختلف خود مشغول خواهیم شد، این درحالیست که رقیب اصلی ما یعنی AMG در شرکت خودروسازی مرسدس بنز به استفاده از پیشرانه‌های چهار سیلندر توربوشارژر روی آورده است که نمونه آن می‌تواند نصب آنان بر روی خودروی هاچ بک A کلاس AMG باشد.
ما واقعا بخاطر استفاده از پیشرانه‌های شش سیلندر خوشحال هستیم، زیرا این پیشرانه‌ها می‌تواند نماد محصولات M و پیشرانه‌های اصلی ما باشد که بر روی اولین محصول خود یعنی M1 هم از پیشرانه‌های شش سیلندر استفاده کرده‌ایم، بنابراین استفاده از پیشرانه‌های شش سیلندر بر روی سری محصولات M یک تاریخچه بلند مدت دارد که حالا تبدیل به یک نماد اصلی برای ما شده است.
با این حال، این احتمال وجود دارد که اگر شرکت خودروسازی BMW و بخش پرفورمنس آن از یک سیستم محرک هیبریدی یا وابسته به سیستم‌های الکتریکی بر روی محصولات خود استفاده کند، آن وقت استفاده از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژر به عنوان یک مکمل غیرمحتمل نخواهد بود. هرچند سیستم‌های محرک هیبریدی برای بخش پرفورمنس M دارای یکسری معایب هستند که بخشی از آن می‌تواند افزایش وزن اتومبیل و در نتیجه تحرک پایین ماشین باشد که در خودروهای اسپرت و بالاتر یک موضوع بسیار مهم تلقی می‌شود. اما کمپانی خودروسازی BMW طراحی و ساخت سیستم‌های محرک هیبریدی و یا پلاگین هیبریدی را برای سری محصولات M تایید کرده است که هنوز اطلاعات دقیقی از پیشرفت آن ارائه نشده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا M Power موتور چهار سیلندر خواهد ساخت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..