تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییری در آغاز به کار ادارات دولتی در اول مهرماه صورت نگرفته است

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

حاجی میرزایی
دبیر هیئت دولت با تاکید براینکه تغییر سراسری برای کارکنان دولت در ساعت آغاز به کار دستگاه های دولتی با آغاز بازگشایی مدارس در اول مهرماه صورت نگرفته، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش بی‌باک، محسن حاجی میرزایی گفت: شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی  و افزایش تقاضای سفر های شهری  و تا دو هفته ای که برای برقراری  کامل سرویس های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش آموزان  و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه  می رسانند  زمان لازم است، درخواست کردند که تاخیر تا ساعت ۹ صبح از اول تا ۱۵ مهرماه کارمندان مجاز  شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود. برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه ای چنین اجازه ای را صادر کردند.

دبیرهیئت دولت افزود: بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاهها، بانکها  و شرکت ها ایجاد نمی شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت ۹ مجاز شمرده می شود

دبیر هیئت دولت افزود: در اصل این بخشنامه یک مساعت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

متن کامل بخشنامه به شرح ذیل است:

با توجه به آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت (۹) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.
 

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییری در آغاز به کار ادارات دولتی در اول مهرماه صورت نگرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..