تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود jetAudio 9.0.1 برای اندروید و Ios ؛ محبوب‌ترین پلیر گوشی‌های هوشمند

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار jetAudio یکی از قدرتمندترین پلیرهای گوشی های هوشمند است. این نرم افزار ابتدا برای کامپیوتر عرضه شد اما به دلیل استقبال فراوان کاربران، نسخه موبایل آن نیز عرضه شد.

این نرم افزار اکنون با داشتن بیشترین امتیاز در بین پلیرها، به عنوان محبوب ترین پخش کننده صوتی انتخاب شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید موزیک های خود را با کیفیت بالا و در محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین گوشی دهید و از آن لذت ببرید.

jetAudio Music Player Plus –
قابلیت های دیگر برنامه ی jetAudio Plus :
اکولایزر 20 بانده نمایش متن آهنگها (لیریکس) دارای 2 لاک اسکرین کنترل سرعت پخش دقیق دارای تم روشن و خاکستری دارای نوتیفیکیشن بار تنطیمات صوتی پیشرفته، افکتهای X-Wide, Reverb, X-Bass همانند نسخه ویندوزی قابلیت Crossfade تایمر خواب دارای قابلیت پخش از نقطه A تا B قابلیت استفاده از دکمه های هدست برای کنترل پخش

تصاویری از  محیط برنامه

 

 jetAudiojetAudiojetAudio

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود jetAudio برای اندروید و Ios ؛ محبوبترین پلیرگوشی های هوشمند
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 15.36 مگابايت

نسخه: 9.0.1

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.3.3 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام /



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود jetAudio 9.0.1 برای اندروید و Ios ؛ محبوب‌ترین پلیر گوشی‌های هوشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..