تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم جنجالی دنزل واشینگتون بازیگر سینمای هالیوود

گریم جنجالی دنزل واشینگتون بازیگر سینمای هالیوودگریم متفاوت دنزل واشینگتون بازیگر سینمای هالیوود

دِنزِل هِیز واشینگتن دوم یا دِنزِل هِیز واشینگتن جونیور  کارگردان و بازیگر اهل ایالات متحدهٔ ایالات امریکا هست.جدید ترین آلبوم عکس هاي فیلم “رومن ایزریل” به کارگردانی “دان گیلوری” و بازی متمایز بازیگر سیاه پوست هالیوودی منتشر شد.

به گزارش تالاب ، جدید ترین آلبوم عکس هاي فیلم “رومن ایزارل” به کارگردانی “دان گیلوری” و بازی متمایز بازیگر سیاه پوست هالیوودی منتشر شد.

دنزل واشینگتون که همواره علاقه خود برای بازی در نقش هاي متنوع و گوناگون را نشان داده این بار در نقش وکیل مدافعی سمج و جویای نام به اجرا نقش پرداخته هست.

گریم جنجالی دنزل واشینگتون بازیگر سینمای هالیوود

واشینگتون در نقش رومن ایزارل نقش وکیلی دون پایه را بازی میکند که به صورت تصادفی پرونده‌اي سنگین به وی توصیه میشود. پرونده اي که از ابتدا برای باخت او طراحی شده ولی پیگیری این شخصیت همۀ چیز را تغییر می‌دهد.

دان گیلوری نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و براون استودیو مسئولیت تولید این پروژه را بر عهده گرفته هست. این فیلم 3 نوامبر 2017 پخش بین‌المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

گریم جنجالی دنزل واشینگتون بازیگر سینمای هالیوود

اضافه بر واشینگتون بازیگرانی بعنوان کالین فارل، کارمن اجوگو، شلی هنینگ، تونی پلانا، جیمز پاکستون و جوزف جونز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

واشینگتون این روزها فیلم برداری فیلم “اکولایزر 2” را در برنامه دارد و به تازگی با پدرو پاسکال همبازی شده هست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم جنجالی دنزل واشینگتون بازیگر سینمای هالیوود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..