تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیجار مهد فرهنگ و هنر است

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان ظهر امروز در آیین افتتاحیه سینما آزادی بیجار که با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران، مدیرعامل انتشارات سوره در محل این سینما برگزار شد، با اشاره به اینکه بیجار مهد فرهنگ و هنر است، سخنان مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگی بودن استان کردستان را یادآوری کرد و گفت: آثار پرخیر و برکت این سفر در تمام حوزه‌های مختلف کاملا مشهود است.

مرادی در ادامه به فرامین رهبری در سفر خود در اردیبهشت‌ماه سال 88 در جمع مردم بیجار اشاره و گفت: رهبری با توجه به مهاجرت‌های بی رویه در استان به ویژه شهرستان بیجار فرمودند: بمانید، حضور داشته‌ باشید، بیجار را آباد کنید. 

وی ادامه داد: رهبر معظم با این رهنمود چشم‌اندازی برای توسعه شهرستان بیجار مطرح کردند و این فرمایش باید محور اصلی و شاه‌کلید تمامی امور محوله مسوولان باشد. 

مرادی در ادامه با بیان اینکه افتتاح حوزه هنری در بیجار زیرساخت‌های فرهنگی و هنری بیجار را فراهم خواهد ساخت، گفت: افتتاح این سینما از جمله برکات ایجاد دفتر حوزه هنری در بیجار است.

وی بیان کرد: شهرستان بیجار همواره مهد بزرگان فرهنگی و هنری همچون امیرنظام گروسی، آیت‌الله فاضل گروسی هنرمندان ملی و فراملی است و باید فرهنگ و هنر در این شهرستان بنا بر حضور و وجود این بزرگان بیش از پیش توسعه یابد. 

مرادی عنوان کرد: توسعه فرهنگ و هنر در استان کردستان به همت مردم فرهیخته و فرهنگ دوست و مسولان خدوم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/  م ح

بیشتر اقدامات فرهنگی در کردستان از برکات سفر رهبری است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیجار مهد فرهنگ و هنر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..