تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور: ۱۴ هزار صندلی به ظرفیت سینمایی کشور اضافه می شود

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب  دغدغه هایی  نسبت به وضعیت شهرستان بیجار دارند، عنوان کرد: ایشان انتظار دارند نسبت به بیجار تحول و جهشی ایجاد شود.

وی اظهارداشت: بیجار در زمان بحران کردستان در اوایل انقلاب نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا کرد و قطعا اگر فرزندان بیجاری در صحنه نبودند می بایست هزینه های بیشتری در ساماندهی کردستان داده می شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: متاسفانه کمتر به نقش بیجار در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخته شده و انتظار می رود مسئولان وهنرمندان ما به این مبحث بیشتر بپردازند.

مومنی شریف از نرگس آبیار کارگردان شیار ۱۴۳ تشکر کرد و گفت: قهرمان فیلم این کارگردان ایرانی بیجاری بود ولی چون در این شهرستان سرمایه گذاری نکردند فیلم در مکان  دیگری تولید شد.

وی بیان کرد: در مورد قهرمانان بیجاری هم چون شهیدان نجات اللهی و امان اللهی و شهسواری و شخصیت هایی که در سطح ملی  درخشیدند باید هنرمندان ما اقدام به تولید آثار فاخر کنند.

وی با بیان اینکه بیجار شهر عشاق اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: انتظار می رود آنچه که در این سینما اکران می شود در راستای انتظارات و سلایق مردم این شهرستان باشد و  به گونه ای نباشد که مردم متدین ما را نا امید کند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: امیدواریم سینمای کشورما به جایگاهی برسد که مخاطبان با عشق و امید به آینده کشورشان از سالن سینما خارج شوند  و این کار بزرگی است که باید در حوزه تولید انجام شود.

مومنی یکی از رسالت های حوزه هنری را پرورش هنرمند و کشف استعدادها خواند و اظهارداشت: هر مدیر و مسئولی که در راستای رشد و تعالی فرهنگی اقدام و کمک وهمکاری نکند مدیون خواهد شد.

وی  با اعلام اینکه حوزه هنری از سال گذشته تا امسال ۶ هزار صندلی به ظرفیت سینمایی کشور افزوده است، بیان کرد: تا پایان سال آینده  این ظرفیت به ۱۴ هزار صندلی خواهد رسید.

انتهای پیام/م

منبع:مهر

 پرورش هنرمند و کشف استعدادها ازرسالت های حوزه هنری است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور: ۱۴ هزار صندلی به ظرفیت سینمایی کشور اضافه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..