تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رده های اول و دوم جدول از آن 2 نماینده فوتسال قم

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛علی اصغر زرگر،دبیر هیئت فوتبال استان قم ،اظهار داشت: رقابت‌های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور روز یکشنبه در مشهد ادامه پیدا کرد و تاکنون نتایج به شکلی رقم خورده که هر ۲ نماینده فوتسال قم در رده های اول و دوم جدول هستند.

زرگر افزود: تیم‌های هیئت فوتبال استان قم و آتلیه طهران قم، ۲ تیمی هستند که از استان قم در لیگ برتر فوتسال امید حضور دارند و هر ۲ تیم نیز توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و خود را مدعی صعود معرفی کنند و صدرنشینی آن ها شاهدی بر این مدعا است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: در ادامه این مسابقات، روز یکشنبه تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در سالن شهید بهشتی مشهد برابر تیم مقاومت قزوین قرار گرفت و موفق شد در یک بازی دیدنی با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست دهد.

زرگر بیان داشت: حامد خلیفات و محمدمهدی جمالی بازیکنانی بودند که در این بازی برای تیم هیئت فوتبال قم گلزنی کردند و بدین ترتیب تیم هیئت فوتبال قم اکنون از ۴ بازی ۱۲ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال آتلیه طهران قم دیگر تیم قمی بود که روز یکشنبه به میدان رفت و برابر تیم پرسپولیس خوزستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا با ۵ بازی یعنی یک بازی بیشتر از تیم هیئت فوتبال قم با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد و پشت سر همشهری خود باشد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: این مسابقات در حالی ادامه پیدا خواهد کرد که تیم آتلیه طهران قم یک بازی دیگر با تیم گیتی پسند اصفهان در پیش دارد و تیم هیئت فوتبال قم نیز باید برابر تیم گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس خوزستان به میدان برود.

انتهای پیام/ح

صدرنشینی نمایندگان فوتسال قم در لیگ برتر امید کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رده های اول و دوم جدول از آن 2 نماینده فوتسال قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..