تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای بیش از هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان

ساعت: 14:12 منتشر شده در مورخ: 1396/06/27 شناسه خبر: 1195552

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان زنجان بیش از هزار برنامه توسط سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، با بیان اینکه خیلی از جوانان و نوجوانان دقیقاً از اوضاع و احوال هشت سال جنگ تحمیلی باخبر نیستند، اظهار کرد: باید دوران دفاع مقدس به جوانان نسل امروز جامعه گفته شود.

وی با اشاره به اینکه علل و عوامل وقوع جنگ بین ایران و عراق به جوانان امروز جامعه تبیین  شود، ابراز کرد: وقوع جنگ ایران و عراق به خاطر اختلافات مرزی و درگیریهای جغرافیایی نبود بلکه بخاطر ارتباط تنگاتنگ با انقلاب اسلامی بود .

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هشت روز بعد از 22 بهمن اولین تجاوزات مرزی علیه ایران شروع شد و تا 31 شهریور ماه 1359 بیش از 2 هزارو 500 تجاوز نظامی در مرز های ایران اسلامی صورت گرفته بود، عنوان داشت: هدف دشمن از بین بردن انقلاب و نظامی اسلامی بود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سازمانها و ابر قدرت های می توانستند از وقوع و ادامه جنگ جلوگیری کنند، تصریح کرد: سازمانهاو ابر قدرت در مقابل جنگ بین ایران عراق سکوت کردند  و هیچ اقدامی در راستای جلوگیری یا ادامه جنگ انجام ندادند.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی عنایت خداوند، وجود حضرت امام خمینی (ره) و رهبری در دوران جنگ و حضور عاشورایی و جهادی مردم در جبهه های جنگ بود، افزود: اگر امروزه هم ابر قدرت های جهان نمی توانند تجاوز نظامی داشته باشند بخاط حضور مردم همیشه در صحنه و رهبری انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای مهم  هشت سال جنگ تحمیلی مجاهدت شهداء،ایثارگران،بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم استقلال سیاسی ایران اسلامی است، ادامه داد: امروزه به برکت مقام معظم رهبری بسیج جهان اسلام شکل گرفته و قدرت در منطقه در دست بسیجیان و نیروهای مقاومت است.

سردار کرمی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات کشور از تجریبات دوران دفاع مقدس استفاده کرد، اضافه کرد: یکی از ویژگیهای مهم دوران دفاع مقدس این بود که خود مردم وارد میدان شدندو مشکلات را حل کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر برای حل مشکل کشور با مدیریت جهادی و عزم و اراده ملی به صحنه وارد شویم مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل می شود، خاطرنشان ساخت: عزم ملی و مدیریت جهادی بسیار مهم است که هر کجا استفاده شود موفق خواهیم شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه استان زنجان نیز طبق ثنوات گذشته برنامه های متععدی را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می کند، تاکید کرد: بیش از هزار برنامه در سطح استان زنجان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در 31 شهریور برگزار می شود، گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح در استان زنجان با حضور مسئولان و مردم شهید پرور  استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یاداوراه شهدای غرب و شمالغرب کشور در دوم مهر ماه سالجاری در مجتمع نور برگزار می شود، اظهار کرد: پیاده روی خانوادگی قبل از شروع ماه محرم از برنامه های شاخص سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای بیش از هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..