تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی در مهاباد حرفهای دشمنان را تکرار می کنند

ساعت: 15:04 منتشر شده در مورخ: 1396/06/27 شناسه خبر: 1195589

فرمانده قرارگاه تاکتیکی امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد گفت:متاسفانه گاها مشاهده میشود در برخی از مدارس و دانشگاههای مهاباد سخنان ضد انقلاب تکرار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان، سردار دلاور رنجبر زاده فرمانده قرارگاه تاکتیکی امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد در جلسه سیاست گزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود با اشاره به خدمات بی شمار انقلاب اسلامی به مردم منطقه و ضرورت انعکاس عملکرد نظام در حوزه های مختلف با انتقاد از نخبگان جامعه گفت: متاسفانه نخبگان جامعه انگونه که می بایست به وظیفه خود در قبال بیان برکات و خدمات نظام عمل نمی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود؛ متاسفانه برخی از مسئولین برای گرفتن پست و مقام برای از میدان خارج کردن رقبا با رویکردی غیر منصفانه و به دور از اخلاق نظام را زیر سوال می برند.

فرمانده سپاه مهاباد با اشاره به دسیسه های روز افزون دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب گفت: دشمنان ملت ما با بهره گیری از ترفندهای رسانه ای در صدد تخریب نظام و نادیده گرفتن پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم هستند که متاسفانه گاها مشاهده میشود در برخی از مدارس و دانشگاههای مهاباد سخنان ضد انقلاب تکرار می شود.

پیش از سخنان سردار رنجبر زاده، امام جمعه، فرماندار و مدیر کل صدا و سیمای مهاباد به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی در مهاباد حرفهای دشمنان را تکرار می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..