تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو جلسه شورای شهر آذرشهر با خروج اعتراضی دو عضو شورا

ساعت: 14:30 منتشر شده در مورخ: 1396/06/27 شناسه خبر: 1195456

بدنبال خروج اعتراضی سیف زاده و نیک بخت دو عضو شورای شهر آذرشهر، هفتمین جلسه شورای شهر آذرشهر از رسمیت افتاد و لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان ،بدنبال خروج اعتراضی سیف زاده و نیک بخت دو عضو شورای شهر آذرشهر، هفتمین جلسه شورای شهر آذرشهر از رسمیت افتاد و لغو شد.

عبداله سیف زاده با تأیید این خبر، دلیل خروج خود را چنین بیان کردند که در بحث انتخاب شهردار نباید عجولانه تصمیم گرفته شود و باید برای بررسی گزینه های پیشنهادی فرصت کافی در نظر گرفته شود.
وی با تأکید بر رعایت قانون در مدیریت شورای شهر افزود: طبق قانون ،رئیس شورا می بایستی قبل از تشکیل جلسه شورا، دستور جلسه را کتبا به اعضای شورا اعلام نمایند، تا اعضا با آمادگی واطلاع کافی درجلسه شورا حضور یابد وجلسات بصورت علنی باحضور همشهریان طبق قانون برگزار شود

سیف زاده تصریح کرد: شورای دوره پنجم باید قانونگرا و متفاوت از دوره های قبل باشد و با پرهیز از بخشی نگری و نگاه از بالا به پایین و با حفظ وحدت ، انسجام و آینده نگری در راستای توسعه پایدارشهری و منافع مردم حرکت نماید.
سیف زاده با بیان اینکه در بحث انتخاب شهردار نباید بصورت شتابزده عمل نمود، افزود: اقدام شتابزده در انتخاب شهردار یقینا به ضرر شهر خواهد بود و ما باید با تصمیم منطقی و بررسی بیشتر در مورد گزینه های پیشنهادی، اجازه نخواهیم داد تجربه تلخ شهردار اسبق( دوره چهارم) در دوره پنجم شورای شهر آذرشهر تکرار شود.


وی با بیان اینکه آذرشهر از چشم انداز شایسته و توسعه پایدار شهری عقب مانده است ، افزود: دوران آزمون و خطا در انتخاب شهردار سپری شده و باید در انتخاب شهردار، تجربه، کارآمدی، تخصص و تعهد ملاک عمل اعضای شورای شهر باشد تا در قبال انتظارات مردمی شرمنده نباشیم.

رضا نیکبخت دیگر عضو شورای شهر آذرشهر نیز با تایید ترک جلسه شورای شهر آذرشهر گفت: از دستور جلسه و موضوع جلسه شورای شهر بی اطلاع بودیم، و به منظور بررسی بیشتر گزینه های پیشنهادی و پرهیز از اقدام شتابزده در انتخاب شهردار و برای حفظ منافع مردم و مصلحت شهر، مجبور به ترک جلسه شورا شدیم.


وی با اشاره به اینکه شورای دوره پنجم در انتخاب شهردار مسئولیت سنگینی دارد و نباید تصمیم عجولانه ای گرفت، افزود: شهردار آینده آذرشهر باید در شأن مردم آذرشهر باشد و دارای برنامه جامع و مدونی برای توسعه پایدار شهری و همچنین دارای نگرش اقتصادی درصدد ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار باشد و از سوابق اجرایی درخشان و رزومه مناسب برخوردار باشد.


وی افزود: گزینه های متعددی از طرف اعضای محترم شورا پیشنهاد شده است و باید در مهلت قانونی و با دقت بیشتر، رزومه گزینه ها و سوابق و برنامه کاری آنها بصورت دقیق بررسی شود تا در اتمام دوره شورا شرمنده مردم نشویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو جلسه شورای شهر آذرشهر با خروج اعتراضی دو عضو شورا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..