تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر سبک زندگی عامل اصلی شیوع بسیاری از بیماری هاست

ساعت: 20:34 منتشر شده در مورخ: 1396/06/27 شناسه خبر: 1195274

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تغییر سبک زندگی افراد جامعه عامل اصلی شیوع بسیاری از بیماری های خطرناک در بدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر با اشاره به تغذیه غذایی افراد و رابطه تنگاتنگ آن با شیوع بیماری ها اظهار کرد: بروز انواع سرطان ها و بیماری های غیر واگیر مانند دیابت، پرفشاری خون و چاقی از دغدغه های عمومی جامعه در حوزه سلامت است که بارها مورد هشدار پزشکان و کارشناسان مربوطه قرار گرفته است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: تغییر سبک زندگی افراد جامعه عامل اصلی شیوع بسیاری از بیماری هاست این درحالی است که هماهنگ شدن نوع و سبک مصرف غـذایی با تغییرات سبک زندگی افراد نقش مهمی در تامین سلامت عمومی جامعه ایفاء می کند.

وی اضافه کرد: منشاء بسیاری از بیماری هایی که مردم کشور را تهدید میکند رفتار های غلط و نادرست تغذیه ای افراد است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برنامه غذایی بیماری ها را کاهش می دهد، خاطر نشان کرد: تغذیه مناسب حتی میتواند تا 60 درصد ابتلاء به انواع بیماری را کاهش دهد و در عین حال نیز درمان بسیاری از دردها در تغذیه مناسب و سالم است.

دکتر خالقی افزود: تولید غذای سالم و برنامه ریزی برای ترویج فرهـنگ مصرف مواد غذایی سـالم یکی از مهم ترین راههای دسـتیابی به سلامت عمومی در جامعه است و مجلس در این خصوص برنامه های مدونی را در برنامه ششم توسعه تدارک دیده است.

نماینده خلخال و کوثر در پایان اظهار کرد: در نخستین جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که دوم مهرماه برگزار خواهد شد، موضوع افزایش سلامت و امنیت غذایی مورد بررسی و حتی پیگیری از وزارت خانه های مربوطه به خصوص وزارت بهداشت خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر سبک زندگی عامل اصلی شیوع بسیاری از بیماری هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..