تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مامور شیروانی در درگیری با اشرار در سیستان و بلوچستان شهید شد

ساعت 24- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ستوان یکم رضا شجاع ازشهرستان شیروان بامداد امروز در درگیری با اشرار در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد : ستوان یکم رضا شجاع یکی از کارکنان فداکار و جان برکف این فرماندهی بود که داوطلبانه درخواست انتقال به مناطق عملیاتی سیستان وبلوچستان را داشتند که در مردادماه امسال به آن استان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود : این شهید بزرگوار قبل از انتقال در شهرستان جاجرم مشغول به فعالیت بود.
سردار مظاهری درخصوص نحوه شهادت ،زمان ومکان تشییع جنازه تصریح کرد : این شهید بزرگوار امروز در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان نیکشهر مجروح وپس ازانتقال به بیمارستان در بیمارستان به یاران شهید خود پیوست و مراسم تشییع جنازه وی درصبح روز چهارشنبه در زادگاهش شهرستان شیروان با حضور اقشار مختلف مردم انجام خواهد شد.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مامور شیروانی در درگیری با اشرار در سیستان و بلوچستان شهید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..