تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی مرگ به واقعیت تبدیل شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پارک اوشن هنگ کنگ بعد از مرگ یک گردشگر در روز شنبه موقتا بسته شد. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که یک مرد 21 ساله در بخش " خاکسپاری زنده زنده " این پارک بازی بیهوش شد و جانش را از دست داد. جسد وی که نام مستعارش " چئونگ" اعلام شده بعداز ظهر روز شنبه در این قسمت پیدا شد.

بازی خاکسپاری زنده زنده در پارک، به واقعیت تبدیل شد + تصاویر

یکی از بخش های این پارک قسمتی با نام " خاکسپاری زنده زنده " بود که بنا به اعلام وبسایت این پارک، گردشگران باید به صورت انفرادی مراسم خاکسپاری خود را تجربه می کردند. در این قسمت گردشگران ماجراجو ابتدا به داخل یک وسیله تابوت مانند می‌پریدند و سپس با کمک آن وارد قبری تاریک و عجیب می شدند و به صورت واقعی مراسم تدفین خود را تجربه می کردند.

بازی خاکسپاری زنده زنده در پارک، به واقعیت تبدیل شد + تصاویر

بنا به ادعای سخنگوی این پارک، قربانی اشتباها وارد قسمتی شده بود که تنها پرسنل این پارک اجازه دسترسی به آن را داشتند. گفته می شود علت مرگ قربانی در اثر اصابت این وسیله تابوت مانند به سر وی بوده است.

وی پس از این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند جانش را از دست داده است.

گقتنی است؛ طبق بررسی‌های انجام شده مرگ این گردشگر بر اثر اشکال فنی این قسمت نبوده بلکه در اثر خطای انسانی و اشتباه خود او رخ داده است.

انتهای پیام /

مرگ گردشگر در اثر اصابت تابوت در پارک !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی مرگ به واقعیت تبدیل شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..