تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه جامعه المصطفی(ص) گرگان از ۶۶ کشور جهان دانشجو پذیرش کرده است

ساعت: 16:04 منتشر شده در مورخ: 1396/06/27 شناسه خبر: 1195586

رئیس دانشگاه جامعه المصطفی گرگان گفت: دانشگاه جامعه المصطفی(ص) گرگان از 66 کشور جهان دانشجو پذیرش کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت‌الاسلام علی تقوی صبح امروز در مراسم آئین افتتاح ساحتمان جدید دانشگاه جامعه المصطفی(ص) واحد گرگان و مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید 96-97 اظهار کرد: بدون برون‌رفت از شرایط موجود جهان اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان و جریان‌های تکفیری، یکی از کارآمدترین راه تبیین مبانی اسلامی از طریق گسترش فعالیت‌های علنی، آموزشی و فرهنگی و تربیتی برای مخاطبان بسیار مهم و اساسی است.

وی ادامه داد: توسعه فعالیت‌ها در راستای تربیت عالمان تقریبی از مذاهب مختلف یکی از راهکارهای اساسی در راستای مبارزه با اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی است.

تقوی بیان کرد: پذیرش و تعلیم و تربیت 3 هزار دانش‌پژو طی پنج سال، تعداد 150 دانش آموخته و تدوین 60 متن آموزشی، پرورش محقق و پژوهشگر به تعداد 500 نفر طی برنامه در نظر گرفته شده، تربیت حافظان قرآن به تعداد 300 نفر، افزایش تشکل‌های علمی و فرهنگی از برنامه‌های مهم این دانشگاه طی برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: در بخش سخت‌افزار، پنج هزار و 500 متر مربع در اختیار دانشگاه بود که امروز 19 هزار متر به صورت اعیانی در اختیار دانشگاه قرار گرفته شده است.

رئیس دانشگاه جامعه المصطفی گرگان تصریح کرد: ظرفیت کلاس‌های آموزشی برای 200 نفر بود که امروز با اختصاص این ساختمان جدید به 4 هزار نفر رسیده است و آمادگی داریم 4 هزار دانش‌پژوه را از فردا آموزش دهیم .

تقوی گفت با بیان این خبر که امسال از 66 کشور جهان به دانشگاه جامعه المصطفی گرگان پذیرش می شوند بیان کرد: با توجه به این آمار در تعداد دانش ‌پژوهان رشد چهار برابری را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: سه رشته جدید در مقطع دکتری به رشته‌های این دانشگاه اضافه می‌شود و مجوز تدریس این سه رشته به دانشگاه داده شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه جامعه المصطفی(ص) گرگان از ۶۶ کشور جهان دانشجو پذیرش کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..