تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار تبدیل اسناد PDF با Aiseesoft PDF Converter Ultimate 3.3.20

نرم افزار تبدیل اسناد PDF با Aiseesoft PDF Converter Ultimate برای تبدیل فایل‌ های پی دی اف به ورد و … می باشد . در اصل کار این نرم افزار تبدیل اسناد پی دی اف به Word، Text، EPUX، HTML و عکس با بیشترین سرعت و کارایی است ، کار با نرم افزار Aiseesoft PDF Converter Ultimate بسیار ساده می باشد فایل خروجی خود از بین فرمت های Text, Word Excel, PowerPoint2007, HTML و یا فرمت عکس شامل JPEG، PNG، GIF، BMP، TGA و … دریافت نمایید . امکانات این نرم افزار کار با پی دی اف اسکن شده ، ساخت فایل PDF ، رمز گذاری روی PDF ، قرار دادن واترمارک و … است . شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.Aiseesoft-PDF-Converter

قابلیت های کلیدی نرم افزار تبدیل اسناد PDF با Aiseesoft PDF Converter Ultimate :

– Aiseesoft PDF Convert Ultimate شما را قادر به تبدیل پی دی اف به فرمت متن، و شما می توانید آن را با WordPad اجرا کنید

– به شما کمک می کند برای تبدیل پی دی اف به doc و rtf فرمت ورد و سازگار با مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۳

– شما می توانید پی دی اف را به اکسل تبدیل نمایید

– پی دی اف را به اکسل، Poweroint2007، EPUB، و فرمت HTML با کیفیت تبدیل عالی تبدیل کنید

– برای لذت بردن بیشتر، شما می توانید فایل PDF را به تصویر مانند TIFF، JPEG، PNG، GIF، BMP، TGA، PPM و JPEG2000 تبدیل کنید و می توانید اندازه تصویر و رنگ تصویر خروجی را تنظیم کنید

– یک رابط بصری و کاربر پسند که نیازی به دانش کامپیوتری حرفه ای برای مبتدیان ندارد و چند کلیک یا چند مرحله برای کمک به تبدیل PDF به فرمت های مختلف متن و تصویر بیشتر وجود ندارد

Aiseesoft-PDF-Converter-Ultimate-اسکرین-شات Aiseesoft-PDF-Converter-Ultimate-اسکرین-شات

Aiseesoft PDF Converter Ultimate is the all-in-one PDF Converter for you to convert PDF to word, text, EPUB, HTML, and image with OCR. You can easily choose the output format that you need including Text, Word, Excel, PowerPoint2007, EPUB, HTML, and image (TIFF, JPEG, PNG, GIF, BMP, TGA, PPM, JPEG2000) format.

You can customize the layout, text encoding, and image format/resolution/quality for Document file, and set the image size and color for output Image file. For you to get the exact file that you need, you can specify the page(s) you want and also you can choose to convert all pages.

اطلاعات فایل: راهنمای نصب:

پس از نصب نرم افزار، وارد پوشه crack شده و محتوای درون آن را در محل نصب نرم افزار جایگزین کنید. فایل Patch را اجرا کرده و Patch را بزنید.

لینک دانلود:

  لینک دانلود با حجم 119 مگابایت

رمز فایل: پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار تبدیل اسناد PDF با Aiseesoft PDF Converter Ultimate 3.3.20»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..