تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه دارایی‌ام را برای توسعه استان لرستان قرار می‌دهم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: من از امروز خود را یک لر لرستانی می‌دانم و  تمامی توان و دارایی خود را برای توسعه استان می‌دهم.

وی افزود: آماده هستم تا پیشنهادات و راهکارها را شنیده و آن‌ها را به کار بگیرم، استاندار قبلی لرستان  نیز اقدامات خوبی را در جهت ایجاد توسعه در استان انجام داده است و من نیز این راه را ادامه می‌دهم تا لرستان را به جایگاهی که حق آن است برسانم.

استاندار لرستان عنوان کرد: نخبگان، نمایندگان و مدیران سرمایه‌های نظام هستند و اگر از آن‌ها استفاده نشود به‌نوعی کفران نعمت است، بنابراین جهت بهبود وضع اشتغال در لرستان از آن‌ها استفاده می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه دارایی‌ام را برای توسعه استان لرستان قرار می‌دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..