تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

نیلی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدیدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در حاشیه اجلاس 2 روزه سراسری روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری که در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد در جمع خبرنگاران، درباره حضور رئیس‌جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی که در نیمه دوم مهرماه  برگزار می شود، اظهار کرد: طبق آخرین اخبار روحانی برای مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران حضور پیدا می کند.

رئیس دانشگاه تهران درباره اینکه آیا برای تصدی وزارت علوم پیشنهادی داشته است یا خیر؟، گفت: بحث تصدی وزارت درباره من مطرح نیست.

انتهای پیام/

روحانی به دانشگاه تهران می‌رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..