تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپیده توکلی: روز خوبی برای من نبود

سپیده توکلی: روز خوبی برای من نبودسپیده توکلی ملی پوش پنجگانه در گفتگو با خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به ترکمنستان گفت: رقیبان من در سکوی اول و دوم از آمادکی بالایی برخوردار بودند و در روز های گذشته مسابقات سنگین و موفقی را سپری کرده بودند و من در شرایط مناسبی برای مسابقه نبودم.

وی ادامه داد: این مسابقات برای من محک جدی و خوبی بود و توانستم میزان آمادگی آن را بسنجم و در مسابقات آتی با آمادگی کامل و تمرینات بیشتر سعی میکنم عملکرد به مراتب بهتری داشته باشم.

وی ادامه داد: عوض کردن پی در پی مربی از زمستان‌گذشته تا به حال باعث شد آمادگی لازم را نداشته باشم به هر حال امیدواریم برای بانوان برنامه ریزی بهتری شود تا فقط به عنوان‌حضور یک بانو در رقابت های بین المللی به آن نگاه نکنیم و دنبال سکو باشیم.

انتهای پیام/

صحبت های سپیده توکلی پس از کسب عنوان پنجمی آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپیده توکلی: روز خوبی برای من نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..