تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادیو قرآن در ماه محرم حسینیه می‌شود

رادیو قرآن در ماه محرم حسینیه می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ با پخش ویژه برنامه‌های محرمی در رادیو قرآن، این رادیو یک حسینیه قرآنی برای مخاطبان می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از برنامه‌های مناسب و مرتبط با محرم استفاده کنند.

سخنرانی علما در برنامه «حسینیه» در ماه محرم

سخنرانی علما و بزرگان دین اسلام از جمله مقام معظم رهبری، آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله حسن‌زاده آملی، حجت‌الاسلام مؤمنی، دکتر رفیعی و آیت‌الله وحید خراسانی در خصوص ایام محرم و با توجه به نامگذاری هر روز در ویژه برنامه «حسنیه» پخش خواهد شد.

روضه و مرثیه‌خوانی نیز از دیگر آیتم‌های ویژه برنامه «حسینیه» است.

یادآور می‌شود، این برنامه کاری از گروه تامین و تولید رادیو قرآن است که هر روز در ساعات ۱۷:۰۵ و ۲۲:۴۵ به مدت ۱۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

  «حضور مقدس» ویژه برنامه هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه«حضور مقدس» به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس از رادیو قرآن پخش می‌شود.

این ویژه برنامه با آیتم‌هایی همچون مفهوم و اقسام جهاد در قرآن، وصیت‌نامه شهدا و پرداختن به قرآن در وصیت‌نامه‌ها، آشنایی با موزه شهدا و دفاع مقدس، محرم در جبهه‌ها و معرفی کتاب به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود.

تبیین مفهوم و اقسام جهاد بر اساس آیات قرآن، تبیین ویژگی‌ها و خصوصیات شهدا و آشنایی مخاطب با مکان‌هایی که یادآور و جلوه‌گر دفاع مقدس و خاطرات آن و شهداست از جمله اهداف این ویژه برنامه است.

این برنامه به همت گروه علوم قرآنی، تهیه‌کنندگی سمیه خراج، کارشناسی حجت‌الاسلام سعیدی آریا و گزارشگری لیلا طاهری از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه ساعت ۱۸:۴۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.


ترجمه واژگان قرآن تا مفاهیم آیات در برنامه «ترجمان وحی»

سری جدید برنامه «ترجمان وحی» با هدف پرداختن به ترجمه واژگان قرآن تا مفاهیم آیات، از اول مهر به روی آنتن رادیو قرآنی می‌رود.

شبکه رادیویی قرآن همزمان با آغاز فصل پائیز برنامه‌های جدید و متنوعی را در دستور کار دارد که از اول مهرماه به سمع شنوندگان خواهد رسید.

در برنامه «ترجمان وحی» از ابتدای قرآن کریم (سوره مبارکه حمد) ترجمه واژگان قرآن تا مفاهیم آیات بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است، برنامه «ترجمان وحی» به همت گروه علوم قرآنی، کارشناسی دکتر فیاض‌بخش و به تهیه‌کنندگی مونا توسلی از ساعت ۱۱:۱۵ به مدت ۲۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.


پخش «صبح امید» ویژه ماه محرم

برنامه «صبح امید» ویژه ماه محرم روزهای جمعه از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان خواهد شد.

برنامه «صبح امید» در ماه محرم با موضوع کلی تطبیق بین نهضت حسینی و انتظار مهدوی از رادیو قرآن پخش می‌شود.

این برنامه روز 31 شهریور با موضوع «احیای آگاهی و بصیرت»، 7 مهر «آزادی انسان»، 14 مهر «برقراری عدالت»، 21 مهر «مبارزه با ظلم و ستمگری» و 28 مهر «برگرداندن عزت دین» به روی آنتن خواهد رفت.

لازم به ذکر است؛ برنامه «صبح امید» به همت گروه علوم قرآنی، به تهیه‌کنندگی فاطمه گنجی، کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین رنجبران و گویندگی تیمور کوشکی از ساعت 9:15 الی 10 از رادیو قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام/

همراهی با عزاداران حسینی در رادیو قرآن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادیو قرآن در ماه محرم حسینیه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..