تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبری مثبت برای صنعت غذایی بورس با دستور ویژه پوتین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از دستور ویژه پوتین برای تأمین ٢٠درصدی مواد غذایی و تولیدات صنعتی روسیه از ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد امامی‌امین اظهار داشت: پوتین به‌صورت ویژه دستور داده که تجار روس،٢٠ درصد از نیاز کشور را در بخش مواد غذایی و تولیدات و محصولات صنعتی از ایران تأمین کنند که ارزش مالی آن، حدود ٤٠ میلیارد دلار برآورد می‌شود اما اکنون تراز تجاری ما با این کشور، ٥٠٠ میلیون دلار است.

وی افزود: در همسایگی ما، سهم تجارت کشوری مانند ترکیه با روسیه، ٤٠ میلیارد دلار است، آن هم در شرایطی که بُعد مسافت این دو کشور، دو برابر ایران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبری مثبت برای صنعت غذایی بورس با دستور ویژه پوتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..