تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی ایرانی The Cage ؛ سنجاب را از کشتارگاه نجات دهید! +تیزر بازی

بازی ایرانی The Cage ؛ سنجاب را از کشتارگاه نجات دهید! +تیزر بازیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی مرزبان مدیر گروه منتال استودیو و کارگردان بازی موبایلی ایرانی " قفس - The Cage " در حاشیه مراسم رونمایی از این بازی توسط بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفتگو کرد که در ادامه مشروح آن را از نظر می‌گذرانید.

از چه زمانی در حوزه بازی فعال هستید و ساخت بازی قفس چقدر زمان برد ؟

12 سال است در حوزه بازی فعال هستم اما به دلیل موانع متعدد تنها سه سال است که در قالب گروهی که خودم راه اندازی کردم فعالیت حرفه ای و رسمی دارم و ساخت بازی قفس هم تا کنون بیش از یک سال ،شب و روز ، زمان برده است.

بازی قفس در چه ژانری،در چند مرحله و برای چه پلتفرمی ساخته شده و خط سیر داستان آن چیست؟

بازی قفس در ژانر پازل معمایی و گرافیک تک رنگ (سیلوئیت) تولید شده و دارای 12 مرحله با خط سیر داستانی مشخص و مرتبط با هم است که در صورت استقبال از بازی امکان آپدیت های بعدی هم وجود دارد.

این بازی برای پلتفرم اندروید و Ios (اپل) طراحی شده و هدف آن بیشتر بازارهای بین المللی است تا فروشگاه های نرم افزار داخلی ، زیرا سبک بازی در بازار های خارجی علاقه مندان بیشتری دارد.

بازی به طور مختصر درباره ظلمی است که انسان ها به حیوانات میکنند. داستان بازی قصه یک سنجاب است که در قفسی داخل یک کشتارگاه اسیر شده و آماده سلاخی شدن است . کاربر بازی در فاصله یک شب تا صبح باید سنجاب را از کشتارگاه نجات دهد.

بازی ایرانی The Cage ؛ سنجاب را از کشتارگاه نجات دهید! +تیزر بازی

به عنوان یک فعال صنعت بازی ، مشکلاتی که در مسیر یک بازی ساز وجود دارد، چه چیز هایی است؟

مشکلات در سر راه یک بازی ساز به دو بخش تقسیم میشود:

بخش اول دیدگاه مردم است : یک بازی ساز در نظر مردم به عنوان یک شخص دارای شغل شناخته نمی‌شود و بازی ساز حتی از طرف خانواده هم تحت فشار است که مثلا " این چه نوع شغلی است؟ " یا " چه موقع این سغل درآمد خواهد داشت؟ " به طور کلی بازی از نگاه مردم در کشور ما یک صنعت محسوب نمی‌شود.

بخش دوم مشکلات مربوط به بخش دولتی است : با وجود تاثیربسیار زیاد بازی بر کودکان و نوجوانان و حتی قشر جوان ، توجه بسیار کمی به این صنعت می‌شود، البته تلاش سال های اخیر بنیاد ملی بازی های رایانه ای قابل تقدیر است و بی انصافی است که بگوییم کاری انجام نمی‌شود .ولی توجه به این صنعت با توجه به ظرفیت آن ، بسیارناچیز است.

در پایان بفرما ئید این بازی چه زمانی عرضه می‌شود و چه میزان استقبال از آن را متصور هستید؟

این بازی اکنون نزدیک به 70 درصد کامل شده است و ان شاء الله تا آخر پاییز امسال آماده عرضه خواهد شد. درباره استقبال از بازی نیز بر اساس بازخورد هایی که از آزمایش کنندگان بازی یا همان تسترها دریافت می‌کنیم، استقبال وبه تبع آن بازگشت مالی خوبی را برای این بازی پیش بینی می‌کنیم. 

انتهای پیام/

گفتگوی باشگاه خبرنگاران با سازنده بازی ایرانی قفس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی ایرانی The Cage ؛ سنجاب را از کشتارگاه نجات دهید! +تیزر بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..