تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موجود دریایی مرموزی که قاتل کوسه‌هاست + فیلم

موجود دریایی مرموزی که قاتل کوسه ها است + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی وحشتناکی که به تازگی منتشر شده است موجود دریایی عجیبی را به تصویر می کشد که قاتل کوسه هاست. در این ویدئو مشاهده می شود این موجود دریایی که شکل و شمایلی عجیب و دو شاخک در قسمت سر دارد ناگهان به یک کوسه حمله کرد و آن را بلعید. در این ویدئو دو کوسه در عمق دریا در حال جستجوی غذا هستند که ناگهان یکی از آنها طعمه این موجود مرموز می‌شود.

 شدت حمله آنقدر شدید است که ظرف چند ثانیه کوسه را از پای در می‌آورد. پس از این حمله مرگبار،  کوسه چند بار دور  خود می‌چرخد به دور خود ناگهان از حرکت می‌ایستد.

 انتشار این ویدئو موجب حیرت کاربران در فضای مجازی نیز شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " جانور وحشتناک عمق اقیانوس ها؛ خدا به داد کوسه ها برسد. من فکر می کنم این موجود عجیب، نسل کوسه ها را  منقرض کند. "

انتهای پیام/

قاتل کوسه‌ها در اقیانوس‌ها پیدا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موجود دریایی مرموزی که قاتل کوسه‌هاست + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..