تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش مهندسان سوری توسط ارتش روس‌ برای مقابله با داعش + فیلم

آموزش مهنسین سوری توسط ارتش روس‌ها برای مقابله با داعش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود 600 نفر از مهندسان نظامی و سربازان سوری زیر نظر نیروهای نظامی روسیه در مرکز آموزشی شهر حمص، تعلیم می‌بینند تا برای مقابله با عملیات تروریستی داعش بیشتر از گذشته آماده باشند.

مهمترین قسمت این آموزش‌ها مربوط به دوره‌های خنثی نمودن مین است که از فوریه آغاز شده است.

گفتنی است؛ فارغ‌التحصیلان این مرکز در عملیات تخریب مین‌ها در حلب و پالمیرا شرکت کرده‌اند و به زودی به دیرالزور می‌روند.

از آخرین تحولات مهم در منطقه نیزمی توان به تسلط نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش بر تپه النوبه و روستاهای الخلایا، المشرفه و خالد هلال در حومه شرقی استان حماه اشاره کرد.

انتهای پیام/

 آموزش خنثی‌سازی مین به سربازان سوریه توسط روس‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش مهندسان سوری توسط ارتش روس‌ برای مقابله با داعش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..