تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو بازی موبایلی ایرانی در مراسمی باشکوه رونمایی شد

دوبازی موبایلی ایرانی در مراسمی باشکوه رونمایی شد.به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از 2 بازی موبایلی ایرانی با نام‌های "لایو  تی وی تایکون" و " قفس - The cage" به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در فرهنگسرای اندیشه و با حضور پرشور علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.

در ابتدای مراسم متین ایزدی مدیر واحد فرهنگی بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای ضمن تشکر از حضور پرشور علاقه‌مندان صنعت بازی  در مراسم رونمایی گفت:

برگزاری اینچنین مراسمی  تلاشی است برای حمایت از گیمرها تا امکان دیده شدن و تست بازی‌ها در مراسمی شبیه مراسم‌های بین المللی برای بازی‌های ایرانی هم برگزار شود، البته امید است روزی بازی‌های ایرانی هم در مراسمی بین‌المللی  مانند world premiere هم حضور داشته باشند.

ایزدی با اشاره به اینکه قرار بر رونمایی از سه بازی بود اما در لحظات آخر بازی "پسر خوانده" به دلیل اینکه بازی بر اساس آپدیت جدید، نتوانست حد نصاب استانداردهای لازم را برای رونمایی کسب کند، از این مراسم حذف شد.

برای بازی سازان کارت بازی سازی صادر خواهد شد

در ادامه کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بی‌نظیر دانستن استقبال از مراسم رونمایی این دوبازی ایرانی  گفت:

هفته گذشته بزرگترین لیگ حرفه‌ای بازی‌های رایانه‌ای ایران برگزار شد. تیر ماه امسال نیز ما مراسم TGC2017 را برگزار کردیم  و اکنون نیز بی‌شک پرشورترین مراسم رونمایی بازی تا به امروز را با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به صنعت بازی برگزار کرده‌ایم. همه اینها با توجه به 23 میلیون گیمری که روزانه به طور میانگین 80 دقیقه بازی می‌کنند، نشانگر آن است که باید به این صنعت نوظهور در کشور توجه شود و بازی هم مانند دیگر هنرها می‌تواند مراسم رونمایی باشکوه داشته باشد تا بازی به گیمیرها ارائه شود.

کریمی قدوسی در ادامه به برنامه های آینده بنیاد ملی بازی های رایانه ای پرداخت و افزود: تا انتهای امسال آیین نامه حمایت از بازی سازان ارائه خواهد شد و بازی سازان بر اساس آن رتبه بندی می شوند.

در این راستا اولین اقدام کارت بازی سازی است که هویت حقوقی بازی سازان خواهد بود و مزایای مختلفی برای آنها خواهد داشت. همچنین در نظر داریم در سال جاری  بالغ بر 10 میلیارد ریال کمک بلا عوض در اختیار بازی سازان قرار دهیم .

دوبازی موبایلی ایرانی در مراسمی باشکوه رونمایی شد.

مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نحوه انتخاب بازی‌های "لایو تی وی تایکون" و  "قفس - The cage" برای  رونمایی، اشاره کرد و گفت: دو بازی که امروز رونمایی می‌شود  تیر ماه در نمایشگاه TGC2017 توسط یک هیئت داوری بین المللی انتخاب شدند.

 اولویت اول بنیاد برای رونمایی و حمایت از بازی، تمرکز روی محتوا و تناسب آن با فرهنگ کشور  است و ان شاء الله در  فصل پاییز نیز از بازی‌های دیگر رونمایی و تقدیر خواهد شد.

در ادامه نمایندگان هر دو بازی  شرح مختصری از تولید خود را ارائه کردند و پس از آن حسن کریمی قدوسی  مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای به طور  رسمی از دوبازی رونمایی کرد و لوح یادبود رونمایی به نمایندگان بازی ها اهدا شد.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای موسیقی زنده و اهدای جوایز ارزنده به شرکت کنندگان در جشن رونمایی بازی ها بود.

انتهای پیام/

رونمایی از دو بازی ایرانی " تی وی تایکون " و  " قفس - The cage"  توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو بازی موبایلی ایرانی در مراسمی باشکوه رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..