تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب یک پرسپولیسی به عنوان برترین بازیکن ماه در لیگ اروپایی

شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس به عنوان برترین بازیکن ماه لیگ ایسلند انتخاب شده است.

به گزارش شمانیوز: شهاب زاهدی که به صورت قرضی از پرسپولیس راهی وستمانایا شده بود با درخشش در دیدارهای این تیم به عنوان بازیکن ماه ایسلند انتخاب شد.
زاهدی 22 ساله فصل گذشته به صورت قرضی در ماشین سازی حضور داشت و در تابستان راهی لیگ ایسلند شده بود.
گفتنی است تیم IBV شب گذشته با نتیجه ۲-۱ در خانه هفو نتیجه را واگذار کرد. در این بازی شهاب زاهدی تا دقیقه ۶۰ درون زمین بود و توانست تک گل تیمش و سومین گل این فصل خودش را در لیگ برتر ایسلند به ثمر برساند
تیم هفو با این نتیجه ۳۳ امتیازی شد و IBV با ۲۲ امتیاز در همان جایگاه نهم جدول باقی ماند و در این بازی جایزه شهاب زاهدی که به عنوان برترین بازیکن ماه لیگ برتر ایسلند انتخاب شده بود به وی اهدا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب یک پرسپولیسی به عنوان برترین بازیکن ماه در لیگ اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..