تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید آیفون X برای اپل چقدر آب می خورد؟/ سود هنگفت اپل از فروش محصولاتش

تولید آیفون X برای اپل چقدر آب می خورد؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این هفته اپل از دو گوشی آیفون 8 و 8 پلاس و همچنین آیفون X که به عنوان سورپرایز به مناسبت دهمین سالگرد آیفون تولید کرده است، رونمایی کرد. شرکت اپل قصد دارد دو مدل 64 و 256 گیگابایتی آیفون X را به ترتیب با قیمت های 999 و 1149 دلار به فروش برساند.

یک منبع چینی به تازگی دست به اقدام جالبی زده و تمامی هزینه‌های قطعات آیفون X را به صورت مجزا برآورد کرده است تا مشخص کند اپل برای تولید هر آیفون X چه مقدار هزینه می‌کند و آن را به چه قیمتی به خریداران می فروشد.

طبق فهرستی که در ادامه مشاهده می کنید، اپل برای تهیه هر واحد صفحه نمایش OLED که توسط شرکت سامسونگ تولید می شود، مبلغی نزدیک به 80 دلار هزینه کرده است. همچنین خرید هر واحد چیپست A11 حدود 26 دلار،  مودم Qualcomm مبلغ 18 دلار و سنسور Face ID مبلغ 25 دلار برای اپل هزینه در بر داشته است.

با جمع مبالغی که اپل برای خرید قطعات تشکیل‌دهنده آیفون X هزینه کرده است، متوجه می شویم که هزینه لازم برای تولید هر واحد از آیفون 10 (آیفون X ) نزدیک به 412.75 دلار است در حالی که اپل قیمت پایه برای خرید آیفون X را 999 دلار معین کرده است. با این شرایط، اپل با فروش هر آیفون X، حدود 60 درصد سود می کند.

 تولید آیفون X برای اپل چقدر آب می خورد؟

انتهای پیام/

اپل برای تولید آیفون 10 چقدر هزینه می کند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید آیفون X برای اپل چقدر آب می خورد؟/ سود هنگفت اپل از فروش محصولاتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..