تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابروهای پرپشت و عجیب یک مدل یونانی!

ابروهای پرپشت مدل یونانی , او می‌داند که برای برخی افراد اصلا جذاب نیست، اما به اینکه دیگران درباره او چه فکری می‌کند اهمیتی نمی‌دهد.

ابروهای پرپشت مدل یونانی

ابروهای پرپشت مدل یونانی , سال هاست که ابرو‌ها مرکز و گاهی قربانی همه نوع مد زیبایی خلاق هستند. مجلات و وبلاگ‌های زیبایی از ابروهای نازک تا ابروهای پرپشت، ابروهای پر تا ابروهای موجدار، هرگز از دادن ایده هایی که می‌توان روی این عضو صورت انجام داد کوتاهی نکرده اند. چیزی که آن‌ها هرگز آموزش نمی‌دهند این است که بگذارید ابرو‌ها پیوندی شوند و به شکل طبیعی خود رشد کنند، اما یک زن مصمم است که ثابت کند این شکل ابرو مایه شرمساری نیست.

درواقع همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید این دانشجوی یونانی و مدل که به طور طبیعی بلوند است، حتی ابروهای خود را به رنگ مشکی درآورده تا بر آن تاکید بیشتری کند. صوفیا آشکارا تصریح می‌کند که ظاهر او برای خیلی‌ها خوشایند نیست، او می‌داند که برای برخی افراد اصلا جذاب نیست، اما به اینکه دیگران درباره او چه فکری می‌کند اهمیتی نمی‌دهد و می‌گوید:

من شخصا فکر می‌کنم صورتم این شکلی بهتر است.
من کسی هستم که هستم، زیرا می‌خواهم این باشم. وقتی دیگران را بر اساس آرایش ، رنگ مو، بخشی از بدنشان یا درونشان قضاوت می‌کند، فقط به این خاطر که شما نمی‌خواهید، شما را به اندازه بسیاری از هنجار‌ها و فشارهای اجتماعی که دائما با آن‌ها مواجه هستیم سمی و آزاردهنده می‌کند.

ابروهای پرپشت مدل یونانی

ابروهای پرپشت  صوفیا مدل اهل یونان

ابروهای پرپشت مدل یونانی

ابروهای پرپشت  صوفیا مدل اهل یونان

ابروهای پرپشت مدل یونانی

ابروهای پرپشت  صوفیا مدل اهل یونان

ابروهای پرپشت مدل یونانی

ابروهای پرپشت  صوفیا مدل اهل یونان

برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابروهای پرپشت و عجیب یک مدل یونانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..