تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده پیک پیتزا برای اولین بار از کجا و توسط چه کسانی شکل گرفت؟

تاریخ انتشار : دوشنبه 18 / 09 / 2017 مشاهده : سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

ایده پیک پیتزا , به تازگی معروف ترین برندهای پیتزای دنیا پهبادها و ربات ها را به عنوان پیک پیتزا که قادر به حمل بسته های غذا هستند را وارد سیستم حمل و نقل خود نموده اند.

ایده پیک پیتزا

ایده پیک پیتزا , پیتزا غذایی است که تقریبا همه دوستش دارند. اغلب مردم می خواهند تا پیتزا را به خانه هایشان ارسال کنند. پیک های پیتزا رسان کار را راحت کرده اند، کافی است تا تماس بگیرید تا پیتزا را جلوی در خانه بیاورند. به تازگی معروف ترین برندهای پیتزای دنیا پهبادها و ربات ها را به عنوان پیک پیتزا که قادر به حمل بسته های غذا هستند را وارد سیستم حمل و نقل خود نموده اند.
اما ایده ی پیک پیتزا برای اولین بار از کجا و توسط چه کسانی شکل گرفت؟

ایده پیک پیتزا پیک پیتزا

گفته می شود که “اومبرتوی یکم” پادشاه ایتالیا و همسرش مارگاریتا در سال ۱۸۸۹ میلادی به ناپل سفر کردند که ملکه به دلیل خوردن وعده های غذایی چرب بیمار شد و خواست تا غذای مرسومی را که عامه ی مردم ایتالیا می خورند برایش حاضر کنند. بنابراین از یک سرآشپز ناپلی به نام “رافائل اسپوزیتو” خواسته شد تا غذایی مناسب حال پادشاه و ملکه را طبخ کند.

ایده پیک پیتزا مارگاریتا

رافائل و همسرش سه نوع خمیر آماده کردند و روی یکی از آن را با خمیر موزارلای سفید،
دومی را با برگ های ریحان و سومی را با بُرش های گوجه پوشاندند که به نوعی نمادی از پرچم ایتالیا بود. از انجا که پادشاه و ملکه نمی توانستند به رستوران رافائل بروند، رافائل مجبور شد تا خودش پیتزاهای ابداعی خود را برای آنها ببرد.
این اولین پیک پیتزای تاریخ بود.

ایده پیک پیتزا پیک پیتزا

ملکه پس از خوردن پیتزا گفت که این بهترین غذایی بوده که تا به حال خورده است.
به همین دلیل رافائل به شهرت رسید و نام مارگاریتا را بر روی پیتزا گذاشت.
پس از گذشت چند روز سرآشپز مخصوص پادشاه به رافائل نامه نوشت و از او به خاطر پیتزای مخصوص ملکه (مارگاریتا) تشکر کرد.

تابناک با تو

ایده پیک پیتزا برای اولین بار از کجا و توسط چه کسانی شکل گرفت؟ اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده پیک پیتزا برای اولین بار از کجا و توسط چه کسانی شکل گرفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..