تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرامیداشت شهریار در برنامه «همیشه خونه»/ برنامه‌های شبکه آموزش در آغاز سال تحصیلی جدید معرفی شدند

گرامیداشت شهریار در برنامه «همیشه خونه»/ برنامه‌های شبکه آموزش در آغاز سال تحصیلی جدید معرفی شدندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛ به مناسبت سالروز گرامیداشت استاد شهریار برنامه «همیشه خونه» شبکه آموزش سیما امشب میزبان دکتر صادق سلطان قرایی دکترای ادبیات خواهد بود.

برنامه «همیشه خونه» دوشنبه ۲۷ شهریورماه با موضوع فارسی حرف بزنیم با اجرای سارا عشقی نیا و پویا حبیبی پور روی آنتن می رود.

همچنین در ادامه دوقلوهای صادقی کارشناسان فضای مجازی با موضوع آموزش ساخت سینما گراف با مخاطبان همراه می شوند.

برنامه «همیشه خونه» به تهیه‌کنندگی مجید صحاف هر شب ساعت 22 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

تصویرگر کتاب اول دبستان به «صبحی دیگر» می‌آید

ویژه برنامه «فرصت برابر» در طی روزهای پنج شبه 31 شهریور ماه تا شنبه یک مهر ماه با هدف نمایش شور و نشاط و تکاپوی مردم و مسئولین برای این امر مهم آموزشی کشور، تصویر کشیدن اقدامات و نوسازی و تجهیز مدارس، آماده سازی یونیفرم دانش آموزان و... و همچنین دعوت از معاونان وزارت آموزش و پرورش، برخی از روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور، حوزه‌های علمیه، راهنمایی و رانندگی، سازمان تاکسیرانی(سرویس مدارس)، مشاوره خانواده و معرفی نوشت افزار ایرانی به صورت زنده از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

برنامه «فرصت برابر» به تهیه‌کنندگی علیرضا سپهرین هر شب ساعت 19:30 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

برنامه «صبحی دیگر» با دعوت از مهمانان مرتبط با روز اول مدارس همچون مهدی باقربیگی و جهانبخش سلطانی از بازیگران سینما و تلویزیون و تصویرگر کتاب اول دبستان به استقبال روز بازگشایی مدارس می‌رود.

دکترمحمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز مهمان «صبحی دیگر« خواهد بود همچنین این برنامه با وزیر آموزش و پرورش نیز تماس تلفنی برقرار می‌کند.

برنامه «صبحی دیگر» به تهی‌ کنندگی سید رامین موسوی ملکی هر روز ساعت 9:30 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

برنامه «مشاور» با دعوت از پلیس راهور و توضیح برنامه های آن ارگان در زمینه بازگشایی مدارس، سرویس های مدارس و ترافیک خیابان های منتهی به مدارس و اطراف آن توضیح داده و به سوالات مخاطبان پاسخ می دهد.

دعوت از روانشناسان و مشاوره والدین دانش آموزان سال اولی و توضیح مواردی که والدین دانش آموزان باید به آن واقف باشند از دیگر اقدامات برنامه است.

همچنین این برنامه با دعوت از کارشناس شورای انقلاب فرهنگی به مباحثه درباره چگونگی خرید لوازم تحریر و همچنین کالاهای ایرانی مانند کیف ، کفش، لوازم تحریر و لباس و... برای تامین مایحتاج خود و فرزندانشان در آغاز سال تحصیلی می پردازد.

برنامه «مشاور» به تهیه کنندگی ناهید یزدی شنبه تا سه شنبه ساعت 15 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

برنامه «دکترسلام» نیز با حضورمتخصصین طب فیزیکی، مواردی که والدین باید در خرید کیف و کفش مناسب برای فرزنداشان رعایت کنند را آموزش می دهد.

آموزش طرز صحیح نشستن افراد در هنگام استفاده از میز تحریر در منزل و مدارس توسط متخصصین طب فیزیکی و ارتوپد از دیگر اقدامات برنامه زنده «دکتر سلام» در راستای بازگشایی مدارس است.

همچنین با حضور متخصص تغدیه در خصوص تغذیه مناسب در مدرسه و زنگ های تفریح دانش آموزان گفتگو می شود.

«دکتر سلام» با دعوت از روانپزشکان نیز در رابطه با نحوه برخورد والدین با فرزندان مدرسه اولی مشاوره می دهد.

برنامه «دکتر سلام« به تهیه کنندگی المان مرقوب نیا هر روز ساعت 13:30 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

برنامه «همیشه خونه» نیز برای ترغیب مخاطبان در مورد خرید کالای ایرانی جهت تامین مایحتاج خود در آغاز سال تحصیلی از خانواده‌های تولیدکنندگان ایرانی لوازم تحریر دعوت به عمل آورده است.

این برنامه از معلمین، مدیران مدارس، والدین دارای دانش‌آموز کلاس اولی، خانواده دانشجویان، خانواده ماموران نیروی انتظامی و پلیس راهور و خانواده رانندگان سرویس‌های مدارس دعوت می‌کند.

در این برنامه وله ‌و فتوکلیپ‌هایی با موضوع خرید برای آغاز سال تحصیلی بنحوی که شور و شوق عموم مردم و فرزندانشان را هنگام خرید لوازم تحریر،کیف و کفش نشان می‌دهد، تولید می شود.

همچنین سریال معلم، قصه‌های مجید، محله برو بیا، مدرسه موش‌ها، من و مدرسه، خواهران غریب، مبصر1+5 از برنامه‌های تامینی این شبکه برای ایام بازگشایی مدارس می‌باشد.

انتهای پیام/

برنامه‌های رسانه ملی همزمان با شروع سال تحصیلی 96- 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرامیداشت شهریار در برنامه «همیشه خونه»/ برنامه‌های شبکه آموزش در آغاز سال تحصیلی جدید معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..