تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان پژوهشی سال 1396 سازمان سینمایی اعلام شد

فراخوان پژوهشی سال 1396 سازمان سینمایی اعلام شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی، در نظر دارد اولویت های پژوهشی خود را در سال 1396 به انجام رساند.

بر همین مبنا، از تمامی صاحب‌نظران، اندیشمندان، استادان و پژوهشگران سینمایی و غیر سینمایی دعوت می‌شود، پیشنهادهای پژوهشی خود را با محوریت عناوین سی‌ و شش‌گانه تعیین شده و یا زیر مجموعه آنها (مسائل مرتبط با عناوین) در قالب پژوهش‌های بنیادی، توسعه‌ای یا کاربردی تا پایان مهر 1396 به این معاونت ارسال نمایند.

براساس این خبر، متقاضیان شرکت در جایزه پژوهش سال سینمایی، می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، ضمن آگاهی از شرایط و ضوابط حضور در این رویداد پژوهشی اطلاعات لازم را کسب کنند.

متقاضیان پس از تکمیل فرم پیشنهادی طرح، فرم مربوطه را همراه با نامه رسمی به معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی ارائه کنند.

لازم به توضیح است، آخرین مهلت دریافت طرح واره‌ها پایان مهر 96 خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان پژوهشی سال 1396 سازمان سینمایی اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..